- Rodzaj oporu: Czujnik gorącej warstwy masy powietrza
- Ciężar [kg]: 0,273
- Dla numeru OE: 000 094 12 48
- Rodzaj koprusu: Z obudową
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 20878MR |
ABAKUS | 120-08-075 |
ASAM | 73629 |
ASAM | 74180 |
AUTLOG | LM1022 |
AUTLOG | LM1162 |
AUTOMOTOR | PDN0060 |
AUTOTEAM | C8710 |
AUTOTEAM | C8710A2 |
Alfa e-Par | AF09539 |
BAPMIC | BACB11-940005 |
BBT | AMS417 |
BOSCH | 0 281 002 152 |
BREMI | 30053 |
BREMI | 30146 |
CSV ELECTR | CSM6656 |
CSV ELECTR | CSM6664 |
CSV ELECTR | CSM6683 |
CSV ELECTR | CSM6686 |
CSV ELECTR | CSM6688 |
CSV ELECTR | CSM6697 |
CSV ELECTR | CSM6702C |
CSV ELECTR | CSM6706 |
CSV ELECTR | CSM6710 |
CSV ELECTR | CSM6710C |
CSV ELECTR | CSM6713 |
CSV ELECTR | CSM6733 |
CSV ELECTR | CSM6735 |
CSV ELECTR | CSM6737 |
CSV ELECTR | CSM6743 |
CSV ELECTR | CSM6789 |
CSV ELECTR | CSM6793 |
CSV ELECTR | CSM6795 |
CSV ELECTR | CSM6814 |
DELPHI | AF10247-11B1 |
DELPHI | AF10247-12B1 |
DT SPARE P | 4.67293 |
DYNAMATRIX | DMAF2037 |
DÜRER | D10095S |
ELTA AUTOM | EE4246 |
ELTA AUTOM | XAM4197 |
EPS | 1.991.443 |
ERA | 558132 |
ESEN SKV | 07SKV139 |
ESEN SKV | 07SKV502 |
ESEN SKV | 07SKV507 |
FACET | 10.1443 |
FISPA | 38.710 |
FISPA | 38.710A2 |
GEBE | 9 5033 1 |
GEBE | 9 5118 1 |
GH | GH-723390 |
HBELPARTS | 70640200 |
HITACHI AU | 138949 |
HOFFER | 7516061 |
HOFFER | 7516061E |
INTERMOTOR | 19701-M |
INTERMOTOR | 19826 |
INTERMOTOR | MAFS027-M |
INTERMOTOR | MAFS076 |
INTFRADIS | 2751V |
JPG | 1393900600 |
JPG | 1393901100 |
KAWE | 8812 23022 |
KLAXCAR | 51005z |
KRAFT AUTO | 1848500 |
KW | 491 443 |
LEMARK | LMF358 |
LUCAS | FDM5037 |
LUCAS | FDM622 |
MAG | 213719732010 |
MAPCO | 42866 |
MAXGEAR | 51-0088 |
MDR | EPS-1991 443 |
MEATDORIA | 86061 |
MEATDORIA | 86061E |
MEC-DIESEL | 722060 |
MERCE | 000 094 12 48 |
MERCE | A000 094 12 48 |
METZGER | 0890224 |
MOBILETRON | MA-B177 |
MOBILETRON | MA-B177S |
MOTAQUIP | LVMA377 |
MTR | 12115438 |
MTR | 12167802 |
NGK | 93343 |
NGK | 96528 |
NTK-EMEA | 93343 |
NTK-EMEA | 96528 |
NTY | EPP-ME-007 |
OSSCA | 15467 |
PIERBURG | 7.22684.07.0 |
QF | QF00T00630 |
QF | QF86A00066 |
QH TALBROS | QM824 |
QUINTON HA | QM824 |
QUINTON HA | QM896 |
RECOFICIAL | CSM6710 |
RECOFICIAL | CSM6710C |
RIDEX | 3926A0004 |
RIDEX | 3926A0147 |
SIDAT | 38.710 |
SIDAT | 38.710A2 |
STELLOX | 61-06451-SX |
SWAG | 10 92 8340 |
Stark | SKAS-0150003 |
Stark | SKAS-0150152 |
TRISCAN | 8812 23022 |
VALEO | 366285 |
VEMO | V30-72-0010 |
WAI | MAF10247 |
WAI | MAF10247T |
WALKER P | 245-1270 |
WALKER P | 245-2110 |
WE PARTS | 330870100 |
WE PARTS | 330870490 |
WILMINK | WG1014103 |
WILMINK | WG1026813 |
WILMINK | WG1438724 |
WILMINK | WG1495224 |
WILMINK | WG1498096 |
WILMINK | WG2206001 |
hajus Auto | 1151017 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.