- Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BMW | 13 62 7 839 014 |
BOSCH | 0 280 218 062 |
INTERMOTOR | 19715 |
INTERMOTOR | LMF168 |
INTERMOTOR | MAFS285-OE |
MEATDORIA | 86466 |
METZGER | 0890209 |
METZGER | 890209 |
QUINTON HA | QM1031 |
TRISCAN | 529-00184 |
TRISCAN | 640280218062 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.