- Rodzaj koprusu: Z obudową
- Ciężar netto [g]: 266
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 281 002 212 |
BREMI | 30134 |
ERA | 558233 |
ERA | 558233A |
ERA | MF233 |
FISPA | 38.720 |
HOFFER | 7516257 |
MAG | 2,1372E+11 |
MAG | 213719739010 |
MAG | 213720000000 |
MAG | AMM19739 |
MEATDORIA | 86257 |
NGK | EPBMFT5-V037H |
PIERBURG | 7.22701.09* |
PIERBURG | 7.22701.09.0* |
SAAB | 04662888 |
SAAB | 4662888 |
SCANI | 4662888 |
SIDAT | 38.720 |
VALEO | 253751 |
WE PARTS | 330870310 |
FIAT
|
LAND ROVER
|
OPEL
|
ROVER
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.