- Rodzaj oporu: Czujnik gorącej warstwy masy powietrza
- Ilość połączeń: 6
- Ciężar [kg]: 0,188
- Dla numeru OE: 82 00 280 065
- Rodzaj koprusu: Z obudową
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | AMMA-800 |
AUTLOG | LM1210 |
AUTOMOTOR | PDN0140 |
AUTOTEAM | C8858 |
AUTOTEAM | C8858A2 |
Alfa e-Par | AF07867 |
BREMI | 30349 |
CAUTEX | 770083 |
CSV ELECTR | CSM6858 |
CSV ELECTR | CSM6858C |
DELPHI | AF10405-12B1 |
DIPASPORT | FLOW276VDON |
DÜRER | D697005 |
EFI AUTOMO | 305089 |
ELTA AUTOM | EE4069 |
ELTA AUTOM | XAM4092 |
EPS | 1.991.361 |
ERA | 558171 |
ERA | 558171A |
ESEN SKV | 07SKV177 |
FACET | 10.1361 |
FARE SA | 31220 |
FARE-MX | 31220 |
FEBI | 106069 |
FISPA | 38.858 |
FISPA | 38.858A2 |
GEBE | 9 5168 1 |
HBELPARTS | 70640506 |
HELLA | 8ET 009 142-551 |
HITACHI AU | 135106 |
HITACHI AU | 2505106 |
HOFFER | 7516187 |
HOFFER | 7516187E |
INTERMOTOR | 19742 |
INTERMOTOR | LMF189 |
INTERMOTOR | MAFS314-OE |
INTFRADIS | 2626V |
JPG | 4393900300 |
JPN | 75E3091-JPN |
KAWE | 8812 25005 |
KW | 491 361 |
LEMARK | LMF189 |
LUCAS | FDM934 |
MAXGEAR | 51-0130 |
MDR | EPS-1991 361 |
MEATDORIA | 86187 |
MEATDORIA | 86187E |
MEC-DIESEL | 722365DP |
METALCAUCH | 50550 |
METZGER | 0890374 |
MOBILETRON | MA-B209 |
MOTAQUIP | LVMA304 |
MOTORAD | 3MF583 |
MTR | 12146531 |
NGK | 95763 |
NPS | S560I01 |
NTK-EMEA | 95763 |
NTY | EPP-RE-005 |
OSSCA | 15391 |
PIERBURG | 7.07759.67.0 |
PLYOM | P770083 |
QH TALBROS | QM817 |
QUINTON HA | QM1051 |
QUINTON HA | QM817 |
RECOFICIAL | CSM6858 |
RECOFICIAL | CSM6858C |
RENAU | 82 00 280 065 |
RIDEX | 3926A0228 |
SIDAT | 38.858 |
SIDAT | 38.858A2 |
STC | T450550 |
Stark | SKAS-0150232 |
TOPRAN | 701 686 |
TRISCAN | 8812 25005 |
VALEO | 366327 |
VDO | 5WK97005Z |
VEMO | V46-72-0212 |
WE PARTS | 330870244 |
WE PARTS | 330870509 |
WILMINK | WG1032968 |
WILMINK | WG1284741 |
WILMINK | WG1495259 |
WILMINK | WG1899081 |
WILMINK | WG1938032 |
WILMINK | WG2101587 |
WILMINK | WG2169610 |
WILMINK | WG2206040 |
WILMINK | WG2227456 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.