- Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rodzaj napędu: Pasek
- Ilość zębów: 46
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 22730OP |
4U Autopa | 44183OP |
ACDELCO | 19375625 |
ASHIKA | VVTA-045 |
AUTEX | 718089 |
AUTEX | 955321 |
Autopumps | AVVTG3040 |
BBR | 001-10-25774 |
BGA | CA9502 |
BSG | BSG 65-102-005 |
CHEVR | 25194444 |
CHEVR | 55568386 |
Dr.Motor A | DRM01522 |
ET ENGINET | VT0019 |
FEBI | 46512 |
GK | 955321 |
GK | SK8089 |
GM | 25194444 |
GM | 55568386 |
HEPU | 21-7084 |
HEPU | 45-4316 |
INA | 427 1013 10 |
INA | 427 1013 40 |
INA | 427101330 |
IPD | 21-7084 |
IPD | 45-4316 |
JAPANPAR | VVT-045 |
JAPKO | VVTJ-045 |
KAMOKA | RV006 |
MAXGEAR | 54-1296 |
MOTIVE | VVTG4040 |
OPEL | 25194444 |
OPEL | 55568386 |
OPEL | 56 36 155 |
OPEL | 5636155 |
OSSCA | 40350 |
PartsTec | PTA126-0166 |
RUV | 205307 |
SWAG | 40 94 6512 |
VAICO | V40-1281 |
VAUXH | 25194444 |
VAUXH | 55568386 |
VAUXH | 56 36 155 |
VAUXH | 5636155 |
WILMINK | WG1281776 |
WILMINK | WG1938291 |
WILMINK | WG2071362 |
WILMINK | WG2194377 |
at autotei | at23104 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.