- Długość [mm]: 210
- Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | SL 1098 |
A.Z. Meist | AZMT-44-030-1312 |
ABE | C815010ABE |
ADRIAUTO | 28.1297 |
APEC | HOS4053 |
ASHIKA | 69-01-1005 |
ASHUKI | ASH3-0006 |
ATE | 331385 |
AUTO-SPEED | 290BK04822 |
BLUEPRINT | ADBP530041 |
BORG BECK | BBH7661 |
BOSCH | 1 987 481 831 |
BRAKE ENG | BH778707 |
BRAXIS | AH0788 |
BROVEX-NEL | H6760 |
CAUTEX | 756078 |
CEF | 515367 |
COFLE | 92.BH.NI066 |
CORTECO | 19036996 |
DELPHI | LH7081 |
EUROREPAR | 1623267480 |
FARE SA | 17313 |
FEBI | 183527 |
FERODO | FHY2443 |
FTE | 9240907 |
HIRSCH/RIC | 02440658 |
INFIN | 46210-4EA3C |
INFIN | 46210-JD600 |
ITN | 21-BH-0951 |
JAPANPAR | TF-1005 |
JAPKO | 691005 |
JPG | 4061700200 |
JURATEK | JBH1045 |
JURID | 172672J |
KAVO PARTS | BBH-6833 |
KAWE | H6760 |
LPR | 6T47916 |
MAG | 600000106710 |
MAXGEAR | 52-0627 |
MDR | MBH-21005 |
METALCAUCH | 96599 |
METZGER | 4110851 |
MGA | F5275 |
MOTAQUIP | LVBH1641 |
NISSA | 46210-4EA3C |
NISSA | 46210-JD600 |
NK | 8522129 |
NPS | N370N181 |
OJD | 25057 |
OPTIMAL | BSL-4111 |
PATRON | PBH0281 |
PEMEBLA | JAPTF-1005 |
QUICKBRAKE | 25057 |
QUINTON HA | BFH6025 |
REMKAFLEX | 5856 |
RENAU | 46 21 04E A3C |
SBS | 13308522129 |
SEIKEN | 310-53567 |
SPIDAN | 340191 |
STC | T496599 |
TEXTAR | 40235400 |
TRISCAN | 8150 14272 |
UNIGOM | 377293 |
WILMINK | WG1922682 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.