- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Długość [mm]: 374
- Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M10 x 1
- Długość gwintu 1 [mm]: 9
- Gwint zewn. 2 [mm]: M10 x 1
- Długość gwintu 2 [mm]: 14
- Ilość montowana w aucie: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | SL 4856 |
ABE | C81033ABE |
AKRON-MALÒ | 8567 |
ALANKO | 308751 |
ALFA | 46474539 |
ATE | 24.5112-0397.3 |
BENDIX | 172442B |
BORG BECK | BBH6719 |
BOSCH | 1 987 476 346 |
BROVEX-NEL | H4692 |
CAR | TF765X |
CEF | 511665 |
CORTECO | 19029781 |
DELPHI | LH6008 |
FEBI | 183271 |
FERODO | FHY2321 |
FTE | 400E.469E.1.1 |
GIRLING | 9002361 |
HELLA | 8AH 355 461-301 |
HELLAPAGID | 8AH 355 461-301 |
IMPERGOM | 23333 |
ITN | 21-BH-0011 |
JPG | 3061600109 |
JURID | 172442J |
KAGER | 38-0017 |
KAWE | 511665 |
LPR | 6T46739 |
MAPCO | 3314 |
MEYLE | 15-14 525 0001 |
NK | 851017 |
OJD | 32.980 |
QH BENELUX | 3061600109 |
QUINTON HA | BFH5381 |
SASIC | 6606022 |
SBS | 1330851017 |
TEXTAR | 40058000 |
TRISCAN | 8150 12106 |
TRW | PHB361 |
VAICO | V24-0325 |
VILLAR | 618.4562 |
ALFA ROMEO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.