- Długość [mm]: 222
- Rozmiar gwintu 1: M10x1
- Rozmiar gwintu 2: M10x1
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | HOS3135 |
ATE | 24522901993 |
BENDIX | 171028B |
BENDIX | 171046B |
BOSCH | 1987476674 |
BREMBO | T61024 |
CEF | 511211 |
CITRO | 480661 |
DELPHI | LH3772 |
FERODO | FHY2090 |
FIRST LINE | FBH6256 |
FTE | 1956420 |
FTE | 195642E1 |
GIRLING | 9001315 |
MAG | 440019018889 |
MAPCO | 3619 |
METZGER | 4114644 |
NK | 859956 |
PAGID | 84209 |
PEUGE | 480657 |
PEUGE | 480661 |
PEX | 22511 |
QH BENELUX | BH22512 |
QUINTON HA | BFH4635 |
QUINTON HA | BFH4707 |
QUINTON HA | HBS4635 |
TRW | PHA315 |
VILLAR | 6184396 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
Remsa to producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Specjalnością firmy są klocki hamulcowe, które cieszą się uznaniem we wszystkich częściach świata. Jednak poza klockami hamulcowymi Remsa, w w ofercie producenta znajduje się o wiele więcej referencji. Są to głównie inne elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze, szczęki czy zaciski. Stawiając na kompleksowość i pełne zaspokojenie potrzeb klientów, producent poszerza swoją ofertę, aby posiadacz każdego samochodu znalazł w niej potrzebne mu elementy układu hamulcowego.
Części układu hamulcowego Remsa od zawsze znane są z wyjątkowego zaawansowania technologicznego. Producent wyjątkowo dużo inwestuje w nowoczesne technologie oraz prace badawcze nad produkowanymi autoczęściami. Wykwalifikowani inżynierowie w centrach badawczych Remsa od kilkudziesięciu lat nieustannie dokładają wszelkich starań, aby produkty tej marki spełniały najbardziej rygorystyczne wymagania kierowców i producentów pojazdów.
Przedsiębiorstwo znane jest również ze swojej troski o ekologię. Dlatego właśnie firma produkuje autorskie mieszanki cierne, wykorzystując do tego jedynie materiały ekologiczne. Przyjazne dla środowiska mieszanki cierne jednocześnie wykazują wyjątkową skuteczność działania oraz wytrzymałość.
Remsa to marka, która powstałą ponad 45 lat temu. Jest to przedsiębiorstwo z przeważającym kapitałem hiszpańskim. Jednak dzisiaj firma działa globalnie, prowadząc oddziały na kilku kontynentach. Części samochodowe Remsa przeznaczone są na rynek wtórny.