- Długość [mm]: 310
- Gwint wewnętrzny [mm]: M10 x 1
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
- Rozmiar klucza: 14
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,06
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | SL 3556 |
ABE | C87113ABE |
ABE | C87181ABE |
ABE | C87235ABE |
ABE | C87265ABE |
ACEMARK | 186502 |
ADRIAUTO | 41.1222 |
ADRIAUTO | 41.1241 |
AKRON-MALÒ | 8494 |
AKRON-MALÒ | 8640 |
APEC | HOS3087 |
APEC | HOS3453 |
ATE | 24.5111-0260.3 |
ATE | 24.5111-0280.3 |
AUTOMEGA | 120048010 |
BORG BECK | BBH6229 |
BOSCH | 1 987 476 424 |
BOSCH | 1 987 476 948 |
BRAKE ENG | BH773284 |
BRAKE ENG | BH778527 |
BREMBO | T 68 016 |
BREMBO | T 68 057 |
BROVEX-NEL | H3759 |
BROVEX-NEL | H5836 |
BSF | 18232 |
CAR | TF046X |
CAR | TF494X |
CAUTEX | 020020 |
CAVO | C800 297A |
CAVO | C800 364A |
CAVO | CR03 |
CAVO | CR04 |
CEF | 510804 |
CEF | 510906 |
COFLE | 92.BH.RE014 |
COFLE | 92.BH.RE093 |
CORTECO | 19018514 |
CORTECO | 19020028 |
DELPHI | LH0341 |
DELPHI | LH3284 |
DELPHI | LH6767 |
EGT | 390282EGT |
FARE SA | 96075 |
FARE-MX | 96075 |
FEBI | 05486 |
FEBI | 5486 |
FENOX | PH213284 |
FERODO | FHY2059 |
FERODO | FHY2072 |
FTE | 280.430.0 |
FTE | 9240126 |
GIRLING | 9002364 |
GIRLING | 9002407 |
GOOM | BH-0088 |
HART | 221 530 |
HELLA | 8AH 355 461-661 |
HELLAPAGID | 8AH 355 461-661 |
IMPERGOM | 23325 |
IMPERGOM | 60227 |
JURID | 171010J |
KAGER | 38-0625 |
KAGER | 38-0635 |
KAWE | H3759 |
KAWE | H5836 |
LABCP | 55.22029 |
LABCP | 55.22054 |
LAMPERTI | TF.70174 |
LAMPERTI | TF.70216 |
LPR | 6T46008 |
LPR | 6T46803 |
LPR | 6T47118 |
MAG | 440019018514 |
MAG | 440019020028 |
MAPCO | 3933 |
MAPCO | 3943 |
MAXGEAR | 52-0078 |
MEHA AUTOM | MH73121 |
METALCAUCH | 96075 |
METZGER | 4114638 |
MEYLE | 16-14 525 0001 |
MGA | F4804 |
MGA | F4906 |
MOTAQUIP | VBH719 |
Motrio | 8671017457 |
NK | 853918 |
PATRON | PBH0027 |
PATRON | PBH0030 |
PLYOM | P020020 |
QH TALBROS | BFH4582 |
QH TALBROS | HBS4582 |
QUICKBRAKE | 32.070 |
QUICKBRAKE | 37.004 |
QUINTON HA | BFH4582 |
REMKAFLEX | 2123 |
REMKAFLEX | 3648 |
REMSA | G1901.83 |
REMSA | G1924.00 |
RENAU | 77 00 832 611 |
RENAU | 77 01 069 946 |
RENAU | 77 04 003 958 |
RENAU | 86 71 016 863 |
RICAMBIFLE | 02440575 |
RICAMBIFLE | 02440582 |
RIDEX | 83B0321 |
ROADHOUS | 1901.83 |
ROADHOUS | 1924.00 |
SAMKO | 6T46008 |
SAMKO | 6T46803 |
SAMKO | 6T47118 |
SASIC | SBH4079 |
SBS | 1330853918 |
STC | T496075 |
Stark | SKBH-0820320 |
Storm | F96075 |
TEXTAR | 40026900 |
TOPRAN | 700 274 |
TRISCAN | 8150 25104 |
TRW | PHA223 |
TRW | PHB364 |
TRW | PHB407 |
Technika | 23683 |
Technika | 31139 |
UNIGOM | 379570 |
UNIGOM | 379672 |
VAICO | V46-0283 |
VAICO | V46-1007 |
VILLAR | 618.4305 |
VILLAR | 618.A620 |
WOKING | G1901.83 |
WOKING | G1924.00 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.