- Cisnienie [bar]: 3,0
- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 037 133 035C |
AUDI | 037 133 035H |
AUDI | 06A 133 035 |
AUTOMEGA | 150026610 |
AUTOMEGA | 301330035037C |
AUTOTEAM | L9005 |
BORSEHUNG | B13669 |
BOSCH | 0 280 160 507 |
BOSCH | 0 280 160 557 |
BOSCH | 0 280 160 560 |
CAUTEX | 769883 |
CSV ELECTR | CRP3005 |
DELPHI | FP10303 |
DIPASPORT | GACR004N |
ET ENGINET | ED0146 |
FARE SA | 19932 |
FISPA | 89.005 |
GAUSS | GI8001 |
HOFFER | 7525015 |
JPG | 1116003000 |
MAXGEAR | 58-0050 |
MEATDORIA | 75015 |
METALCAUCH | 93140 |
METZGER | 0892585 |
OSSCA | 00892 |
PIERBURG | 7.22017.52.0 |
SEAT | 037 133 035C |
SEAT | 037 133 035H |
SEAT | 06A 133 035 |
SIDAT | 89.005 |
SKODA | 037 133 035C |
SKODA | 037 133 035H |
SKODA | 06A 133 035 |
STC | T493140 |
VAICO | V10-2262 |
VDO | 06A133035 |
VDO | X10-740-002-003 |
VW | 037 133 035C |
VW | 037 133 035H |
VW | 06A 133 035 |
WE PARTS | 240620011 |
WILMINK | WG1012548 |
WILMINK | WG1026662 |
WILMINK | WG1032617 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulator ciśnienia paliwa to niezwykle ważna część układu zasilania paliwem. Znajduje się przy kolektorze ssącym, odpowiadając za kontrolę ciśnienia paliwa dostarczanego do układu napędowego. Standardowy regulator ciśnienia jest dzisiaj urządzeniem elektromagnetycznym. Jego podstawowe elementy konstrukcyjne to: uzwojenie i rdzeń elektromagnesu oraz kulka zaworu, gdyż regulator ciśnienia to niejako połączenie czujnika z zaworem.
Z zewnątrz regulator ciśnienia paliwa wygląda jak metalowa puszka. Jest on położony w takim miejscu, aby możliwy był napływ benzyny, zanim zostanie ona spalona. W regulatorze określane jest ciśnienie względem tego, panującego w kolektorze ssącym. Zbyt duże ciśnienie wymusza otwarcie wylotu. W ten sposób nadmiar benzyny wraca do baku i dochodzi do obniżenia ciśnienia.
Zwykle regulator ciśnienia to bardzo niewielki element, który nie wygląda na zbyt skomplikowany ani ważny. Jednak jego niesprawność w zasadzie wymaga natychmiastowego zaprzestania jazdy. Wysokie ciśnienie benzyny sprawia, że paliwa dostaje się do komory zbyt dużo. Tym samym znaczna jej część nie jest spalana. Ma to fatalny wpływ na poszczególne części silnika, a także na katalizator. Niedostateczne ciśnienie jest równie niepożądane. Skutkuje ono znacznym spadkiem mocy. Niemożliwe może się okazać wyprzedzanie, a w skrajnych przypadkach nie sposób w ogóle kontynuować jazdę. Co ważne, awaria regulatora ciśnienia paliwa może prowadzić do usterek kolejnych części samochodowych, jeżeli samochód nie zostanie zatrzymany. Należy jednak w tym miejscu zaznaczyć, że regulator ciśnienia to stosunkowo wytrzymała część samochodowa, która przeważnie wymaga wymiany dopiero po przejechaniu 200-250 tysięcy kilometrów.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.