Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulator napięcia HITACHI 2500573

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
2500573
Regulator napięcia HITACHI 2500573
  • Regulator napięcia HITACHI 2500573 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 345,00 zł
176,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
HITACHI
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044079005739
Numer katalogowy:
2500573
Ograniczenia producenta:
OE BOSCH
Napięcie [V]:
14,5
Napięcie znamionowe:
14
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Regulator 2500573 firmy HITACHI

Parametry:
  • Ograniczenia producenta: OE BOSCH
  • Napięcie [V]: 14,5
  • Napięcie znamionowe: 14
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 2500573 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 06F903803
AUDI 06F903803A
AUDI 070903803B
AUDI 070903803E
AUDI 078903803E
AUDI 078903803EV
AUDI 078903803EX
BOSCH 0124215009
BOSCH 0124225040
BOSCH 0124315006
BOSCH 0124315007
BOSCH 0124315031
BOSCH 0124315032
BOSCH 0124315036
BOSCH 0124315037
BOSCH 0124325044
BOSCH 0124325061
BOSCH 0124325066
BOSCH 0124325067
BOSCH 0124325073
BOSCH 0124325074
BOSCH 0124325075
BOSCH 0124325076
BOSCH 0124325081
BOSCH 0124325083
BOSCH 0124325088
BOSCH 0124325095
BOSCH 0124325096
BOSCH 0124325097
BOSCH 0124325101
BOSCH 0124325106
BOSCH 0124325107
BOSCH 0124325111
BOSCH 0124325125
BOSCH 0124325126
BOSCH 0124325127
BOSCH 0124325128
BOSCH 0124325129
BOSCH 0124325130
BOSCH 0124325131
BOSCH 0124325132
BOSCH 0124325137
BOSCH 0124325138
BOSCH 0124325140
BOSCH 0124325141
BOSCH 0124325142
BOSCH 0124325149
BOSCH 0124325178
BOSCH 0124515040
BOSCH 0124515059
BOSCH 0124515103
BOSCH 0124515110
BOSCH 0124515111
BOSCH 0124515117
BOSCH 0124515121
BOSCH 0124515122
BOSCH 0124515125
BOSCH 0124525008
BOSCH 0124525009
BOSCH 0124525010
BOSCH 0124525027
BOSCH 0124525039
BOSCH 0124525050
BOSCH 0124525062
BOSCH 0124525066
BOSCH 0124525074
BOSCH 0124525087
BOSCH 0124525088
BOSCH 0124525089
BOSCH 0124525090
BOSCH 0124525091
BOSCH 0124525092
BOSCH 0124525093
BOSCH 0124525094
BOSCH 0124525095
BOSCH 0124525098
BOSCH 0124525102
BOSCH 0124525103
BOSCH 0124525128
BOSCH 0124525148
BOSCH 0124615007
BOSCH 0124615009
BOSCH 0124615021
BOSCH 0124615023
BOSCH 0124615026
BOSCH 0124615031
BOSCH 0124615038
BOSCH 0124625010
BOSCH 0124625013
BOSCH 0124625018
BOSCH 0124625028
BOSCH F00M144153
BOSCH F00M144154
BOSCH F00M144175
BOSCH F00M144195
BOSCH F00M145261
BOSCH F00M145296
BOSCH F00M145315
BOSCH F00M145341
BOSCH F00M145344
BOSCH F00M145396
BOSCH F00M145397
BOSCH F00M145862
BOSCH F00M145876
BOSCH F00M145891
BOSCH F00MA45300
BOSCH F00MA45303
MERCE 0001542905
MERCE 0031545206
MERCE 0031546606
MERCE 003154900664
MERCE 0031549706
MERCE 1542905
MERCE 31545206
MERCE 31549006
MERCE A0001542905
MERCE A0031545206
MERCE A0031546606
MERCE A0031549006
MERCE A003154900664
MERCE A0031549706
MOBILETRON VRB254
MOBILETRON VRB255
MOBILETRON VRB271
MOBILETRON VRB296
PORSC 070903803E
SEAT 06F903803A
SEAT 078903803EV
SKODA 06F903803A
SKODA 078903803EV
VW 06F903803
VW 06F903803A
VW 06F903803AX
VW 06F903803b
VW 070903803B
VW 070903803E
VW 070903803EX
VW 078903803E
VW 078903803EV
VW 078903803EX

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Regulator 2500573 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

LDV

  • brak modeli

PORSCHE

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Regulator

Regulator napięcia to urządzenie będące częścią układu ładowania akumulatora samochodowego. Bezpośrednio za ładowanie baterii odpowiada alternator, jednak jego prawidłowa praca byłaby mocno utrudniona bez poprawnie funkcjonującego regulatora napięcia. Zadaniem tego elementu jest kontrola napięcia generowanego przez alternator. Powinno ono być względnie stałe, w okolicach 14 – 14,4 V. Dopuszczalne są odchylenia od normy nie większe niż 0,5 V. Sprawnie działający regulator napięcia działa w ten sposób, że w zależności od zmierzonego napięcia, włącza lub wyłącza prąd wzbudzania w prądnicy.

Działanie regulatora jest niezwykle istotne, gdyż zbyt duże wahania napięcia są niebezpieczne. Jeżeli napięcie spadnie poniżej dopuszczalnego poziomu, bardzo możliwe, że dojdzie do całkowitego wyładowania akumulatora. Jeżeli natomiast napięcie jest zbyt wysokie, może dojść do uszkodzenia baterii. Możliwe jest przeciążenie, które zniszczy również inne urządzenia elektryczne, a nawet cały elektryczny układ samochodowy. Na szczęście nowoczesne pojazdy są wyposażone w system zabezpieczający, który w razie niesprawności regulatora napięcia gasi silnik. Nie jest to komfortowe dla kierowcy, jednak rozwiązanie to gwarantuje bezpieczeństwo.

Warto na bieżąco kontrolować poprawność działania regulatora napięcia. Jest to bardo proste wystarczy użyć uniwersalnego miernika lub woltomierza. W przypadku nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia należy je jak najszybciej wymienić.

HITACHI

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze