- Szerokość [mm]: 23,00
- Ilość żeber: 5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 83,00
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 13742 |
4U Autopa | 32401VV |
ABA AUTOMO | YP503668 |
AIC | 51209 |
AIC | 51444 |
AKRON-MALÒ | 1570105 |
AUDI | 028145278J |
AUTEX | 641036 |
AUTLOG | RT1047 |
AUTLOG | RT1483 |
AUTOKIT | 03367R |
AUTOKIT | 3367 |
AUTOKIT | 60121 |
AUTOTEAM | A01464 |
BBR | 23003918 |
BSG | BSG90615003 |
BTA | E2W5462BTA |
BTE | 610620 |
CAFFARO | 8123 |
CALIBER | 366R7 |
CONTI | V85571 |
CORAM | C807 |
DAYCO | APV2105 |
DENCKERMAN | P200029 |
DYNAMATRIX | DT31034 |
FEBI | 17074 |
FLENNOR | FS20923 |
GATES-SEA | T38375 |
GATES | T38375 |
INA | 531074510 |
JPG | 1118200500 |
JPG | 1118301300 |
KAMOKA | R0137 |
KM INTERNA | FI3660 |
KRAFT AUTO | 1220049 |
KRAFT AUTO | 1220390 |
LASO | 95207300 |
LORETT | POA3152 |
LUCAS | LA0198 |
LUCAS | LA0591 |
LUCAS | LAK0071 |
LYNXAUTO | PB5362 |
MAXGEAR | 540398 |
MAXGEAR | 540823 |
MGA | GA4194 |
MICHELIN E | SMAMP02018 |
MILES | AG03214 |
MS | N31034PCSMS |
MUBEA | 100915E |
OPTIMAL | 0N1432 |
OPTIMAL | 0N1432S |
OSSCA | 1576 |
PATRON | PT31034 |
PATRON | PT31034B |
PROFIT | 10142018 |
PartsTec | PTA1010041 |
QH TALBROS | QTA1016 |
QUINTON HA | QTA1016 |
REPKIT | RKT1374 |
REPKIT | RKT1375 |
REPKIT | RKTA0121 |
RIDEX | 310T0004 |
RIDEX | 541V0023 |
RUV | 55462 |
RUV | 56305 |
SEAT | 028145278J |
SKF | VKM31034 |
SNR | GA35700 |
STELLOX | 0340181SX |
SYNCRONIX | SY31074510 |
Stark | SKTP0600003 |
Stark | SKVB0590022 |
TECHNOX | TP20467 |
TOPRAN | 108495 |
TREVI | TA1177 |
TRISCAN | 8641291006 |
VW | 028145278J |
WILMINK | WG1252569 |
WILMINK | WG1428271 |
WILMINK | WG1429543 |
WILMINK | WG1907391 |
WILMINK | WG1990412 |
WXQP | 310111 |
WXQP | 310545 |
ZEKKERT | SR1265 |
vika | 19030026801 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska klinowego lub wielorowkowego. Pasek ten odpowiada za napędzanie działania m.in. pompy wody czy alternatora oraz umożliwienie dostarczania mieszanki paliwowej do komory spalania. Nieprawidłowe napięcie paska sprawia, że uruchamiane przez niego urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Przekłada się to również na ograniczenie możliwości akumulatora, przez co mogą występować problemy z odpaleniem silnika. Tym samym awaria któregokolwiek z elementów konstrukcji napinacza, w tym również rolki, w zasadzie uniemożliwia jazdę samochodem.
W dzisiejszych pojazdach spotkać można zarówno rolki wielorowkowe, jak i gładkie. Pierwszy typ pojawia się tam, gdzie występuje pasek klinowy. Ostatnimi czasy jednak pasek klinowy traci popularność, a konstruktorzy coraz częściej decydują się na wersję wielorowkową, co wymaga również zastosowania rolki z rowkami. Różnica pomiędzy poszczególnymi rolkami napinacza polega także na zastosowanych materiałach. Producenci oferują szeroki wybór rolek metalowych, jednak pojawiają się również modele z tworzywa sztucznego, które często wcale nie odstają jakościowo.
Awarie rolki napinacza dotyczą zwykle wytarcia jej powierzchni. Efektem tego jest nie w pełni efektywna praca napinacza lub jej całkowite zatrzymanie, a w konsekwencji uniemożliwienie prawidłowego działania paska i problemy na poziomie zapalenia samochodu. Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
IJS Group to hiszpańska firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1945 roku. Główną specjalizacją przedsiębiorstwa jest produkcja kół pasowych alternatora i wału korbowego. Produkty marki IJS Group to zarówno części oryginalne, jak i zamienne.
Komponenty, które można znaleźć w ofercie IJS Group, powstają na bazie myśli technologicznej nieustannie udoskonalanej od ponad siedemdziesięciu lat. W ofercie hiszpańskiej marki można znaleźć:
To, co charakteryzuje IJS Group to stawianie na nieustanny rozwój. Dzięki takiemu podejściu hiszpańska marka wciąż poszerza katalog oferowanych produktów. Obecnie komponenty od IJS Group zaspokajają potrzeby niemalże całej europejskiej branży motoryzacyjnej.
Hiszpańska firma może pochwalić się także ponad milionową produkcją komponentów w ciągu roku, a liczba ta i tak wciąż rośnie.
Wszystkie części, które produkuje IJS Group, wytwarzane są w Hiszpanii, gdzie znajduje się także główna siedziba firmy. Nie oznacza to, że działalność przedsiębiorstwa nie wykracza poza granice rodzimego kraju. Wręcz przeciwnie, około 80 proc. produkowanych części samochodowych IJS Group przeznaczonych jest na eksport.