- Średnica [mm]: 60
- Szerokość [mm]: 34
- Sterowanie rolką napinacza: Manualny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | TP-0097 |
BOSCH | 1987949953 |
CITRO | 0829.59 |
CITRO | 6923.C0 |
CITRO | 9646247380 |
CITROEN DF | 0829.59 |
CONTI | V55921 |
CONTI | V55997 |
DAYCO | ATB2040 |
FEBI | 17063 |
FIAT | 9400829599 |
GATES | T41139 |
GMB | GT60070 |
INA | 531 0780 10 |
INA | F-123326.8 |
PEUGE | 0829.59 |
PEUGE | 6923.C0 |
PEUGE | 9646247380 |
QUINTON HA | QTT870 |
RUV | 55997 |
SNR | GT359.17 |
SPIDAN | 66921 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.