- Szerokość [mm]: 29
- Szerokość [mm]: 87
- Średnica zewnętrzna [mm]: 78
- Ciężar [kg]: 0,630
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | TP-0171 |
AUTEX | 655296 |
AUTEX | 703125 |
AUTOKIT | 03.82120 |
AUTOKIT | 04.5481 |
AUTOKIT | 04.5481PA |
BGA | TB1504 |
BGA | TB9704CPK |
BGA | TB9704K |
BUGATTI | BKCD0819 |
BUGATTI | KBU10292A |
CONTI | V59004 |
CONTI | V59525 |
DAYCO | ATB2793 |
FAI | T9841 |
FEBI | 176091 |
GATES-BR | T42328 |
GATES | T42328 |
GK | 655296 |
GRAF | KP1281-1 |
GRAF | TP184 |
HEPU | 15-4291 |
INA | 531 0927 10 |
IPD | 15-4291 |
IPD | 20-2120 |
KAMOKA | R0476 |
KM INTERNA | FI28000 |
KM INTERNA | KFI696 |
KWP | KW1281-1 |
KWP | TW184 |
LORETT | KCD0819 |
LUCAS | LDK1001 |
LUCAS | LKP256 |
Litens | 979863 |
METELLI | 29-0184 |
METELLI | 30-1281-1 |
MOVIS | AST3836 |
MOVIS | ASTK1292 |
MOVIS | ASTK1292PA |
OPTI | 1066ST |
OPTIMAL | 0-N2527 |
QUINTON HA | QTT1324 |
REPKIT | RKT3836 |
REPKIT | RKTK1292 |
REPKIT | RKTK1292PA |
RUV | 542822 |
RUV | 550502 |
RUV | 5505021 |
SIL | K1PA1633 |
SIL | T5822 |
SIL | TK1502 |
SKF | VKM 16055 |
SKF | VKMA 06055 |
SKF | VKMC 06055 |
SNR | GT365.13 |
SNR | KD465.06 |
SNR | KDP465.060 |
SYNCRONIX | SY31092710 |
VOLVO | 31375848 |
VOLVO | 31460868 |
VOLVO | 32213809 |
WILMINK | WG1966369 |
WILMINK | WG2173711 |
WILMINK | WG2176369 |
WILMINK | WG2191566 |
WILMINK | WG2230124 |
WILMINK | WG2258469 |
WILMINK | WG2258744 |
WILMINK | WG2258745 |
WILMINK | WG2261609 |
WILMINK | WG2303954 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.