- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Ilość zębów: 9
- Średnica zabudowy [mm]: 78
- Techniczny numer informacyjny: Rebuilt/Revisionato
- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 1,4
Dodaj opinię
(07.11.2016)
Opinia wystawiona dla ROZRUSZNIK ASHIKA
Producent | Numery OEM |
---|
AD KUHNER | 20941 |
BOSCH | 0301183601 |
BOSCH | 0986018321 |
CASCO | CST20101AS |
CASCO | CST20101GS |
CASCO | CST20101OS |
CASCO | CST20106AS |
CHEVR | 9119793 |
CHEVR | 97133369 |
CHEVR | 97150203 |
DELCOREMY | DRS3394 |
E.D.R | 913394 |
ELSTOCK | 25-1276 |
ELSTOCK | 25-2097 |
ELSTOCK | 26-0099 |
ELSTOCK | 26-0192 |
ERA | 220048 |
ERA | 220048A |
FORD | 1202136 |
FRIESEN | 8080011 |
FRIESEN | 8080017 |
HBJAKOPART | 42114850 |
HELLA | JS941 |
HITACHI | S114-850 |
HITACHI | S114-850A |
HITACHI | S114850 |
HITACHI | S114850A |
HITACHI | S114850B |
HITACHI | S114850C |
HITACHI | S114850D |
HITACHI | S114850E |
HYSTE | JS0651 |
HYSTE | JS0941 |
ISUZU | 8911333691 |
ISUZU | 8911502030 |
ISUZU | 8971333690 |
ISUZU | 8971333692 |
JAPANPAR | MTU954 |
JAPKO | 3U954 |
LETRIKA | IS9316 |
LUCAS_ELEC | LRS420 |
LUCAS_ELEC | LRS429 |
MEATDORIA | 46056 |
OPEL | 09119797 |
OPEL | 09512269 |
OPEL | 1202026 |
OPEL | 1202033 |
OPEL | 1202146 |
OPEL | 1202161 |
OPEL | 8971333690 |
OPEL | 8971333691 |
OPEL | 8971333692 |
OPEL | 8971502030 |
OPEL | 9119793 |
OPEL | 9119797 |
OPEL | 9512269 |
OPEL | 97133369 |
OPEL | 97150203 |
PSH | 130506092 |
PSH | 130512092 |
SPIDAN | 4430 |
UNIPOINT | STR-3045 |
VALEO | 455886 |
VALEO | 455887 |
VAUXH | 97133369 |
VAUXH | 97150203 |
VAUXH | R1040032 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.