Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Rozrusznik HERTH+BUSS JAKOPARTS J5211018

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
J5211018
Rozrusznik HERTH+BUSS JAKOPARTS J5211018
  • Rozrusznik HERTH+BUSS JAKOPARTS J5211018 - fot.1
  • Rozrusznik HERTH+BUSS JAKOPARTS J5211018 - fot.2
  • Rozrusznik HERTH+BUSS JAKOPARTS J5211018 - fot.3
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 900,00 zł
514,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Jednostka:
sztuka
EAN:
4029416083489
Napięcie [V]:
12
Ilość zębów:
9
Moc znamionowa [kW]:
1,2
Liczba otworów do mocowania:
2
Średnica 1 [mm]:
80
Położenie / kąt:
re 22
Długość całkowita [mm]:
205,5
Średnica flanszy [mm]:
83
Kierunek obrotów:
Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Typ skrzyni biegów:
Z przekładnią redukcyjną

Przekładnia redukcyjna zwana często również reduktorem może być wbudowana w most napędowy lub funkcjonować jako odrębny elementy. Reduktory zbudowane są z kilku przekładni zębatych, a w niektórych rozwiązaniach są przekładniami planetarnymi lub konstrukcjami mieszanymi, łączącymi obie te technologie. Reduktory mają na celu zwiększenie momentu obrotowego kosztem prędkości obrotowej.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Rozrusznik J5211018 firmy HERTH+BUSS JAKOPARTS

Parametry:
  • Napięcie [V]: 12
  • Ilość zębów: 9
  • Moc znamionowa [kW]: 1,2
  • Liczba otworów do mocowania: 2
  • Średnica 1 [mm]: 80
  • Położenie / kąt: re 22
  • Długość całkowita [mm]: 205,5
  • Średnica flanszy [mm]: 83
  • Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Typ skrzyni biegów: Z przekładnią redukcyjną
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla J5211018 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AD KUHNER 20539
AINDE CGB26021
ALANKO 440205
ARTEC 41602
ARTEC 48212144
ASHIKA 003-D142
ASHUKI 15637301
ATL A 14 760
AUTOELECTR AES7125
BLUEPRINT ADN11228
BOSCH 0986014761090
BOSCH 986014761090
BTS TURBO S511216
CASCO CST20129
DA SILVA 40500
DELCOREMY DRS3037
DELTA A 14 760
DOYEN DST52118
DRI 327065092
E.D.R 916021
E.D.R EF17303
EAI 11486
ELSTOCK 252192
EUROTEC 11040178
FARCOM 103275
FRIESEN 8052118
FRIMA 1338
H.C A/S 110403
HELLA 8EA011610841
HELLA 8EA011610842
HITACHI AU S114-357A
HITACHI AU S114-357B
HITACHI AU S114-357C
JAPANPAR MTD142
JAPKO 3D142
LAUBER 22.5389
LUCAS_ELEC LRS00725
LUCAS_ELEC LRS00973
MAG 943241028010
MEATDORIA 47030
MOTRIO 8671014236
NISSA 23300-11M00
NISSA 23300-11M01
NISSA 23300-11M01RE
NISSA 23300-11M02
NPS N521N18
POWERMAX 8212618
PROTECH IR8848
PSH 160502092
QH BENELUX 8052118
QUINTON HA 8052118
RE-EX ST2745
REMY DRS3037
SANDO 6020129
SERA NI7024
SNRA NI9049
SPIDAN 0.001304
STARTCAR 486ST11
TTV TA913037
UBD 11513
VALEO 455567
WAI 16809R
WAI 16998N
WAI 30972N

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Rozrusznik J5211018 pasuje do Twojego auta

 

NISSAN

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Rozrusznik

Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.

Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.

Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.

Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.

Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.

HERTH+BUSS JAKOPARTS

Herth+Buss Jakoparts -  to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek. 

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką  Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.

O ofercie ponad 14 000 części!

Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:

  • elementy układu napędowego;
  • elementy układu hamulcowego;
  • elementy układu kierowniczego;
  • elementy zawieszenia;
  • części eksploatacyjne.

Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.

Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.

Cechy Części

Skrzynia biegów z przekładnią redukcyjną
Przekładnia redukcyjna zwana często również reduktorem może być wbudowana w most napędowy lub funkcjonować jako odrębny elementy. Reduktory zbudowane są z kilku przekładni zębatych, a w niektórych rozwiązaniach są przekładniami planetarnymi lub konstrukcjami mieszanymi, łączącymi obie te technologie. Reduktory mają na celu zwiększenie momentu obrotowego kosztem prędkości obrotowej.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze