- Długość 2 [mm]: 21,00
- Moc znamionowa [kW]: 1,40
- Napięcie [V]: 12
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Ilość otworów gwintowanych: 0
- Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Ilość zębów: 22
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AS-PL | 10961 |
AS-PL | 254116 |
AS-PL | 254116V |
AS-PL | 3019 |
AS-PL | 91-27-3410 |
AS-PL | EAA-121194 |
AS-PL | MAV161170 |
AS-PL | S-80340 |
AS-PL | STF0961 |
AS-PL | STRW224 |
AS-PL | UD20457S |
DELCOREMY | 319.048.222 |
DELCOREMY | DRS 3568 |
DELCOREMY | DS4678 |
DELCOREMY | RAS34679 |
ERA | 220408 |
FORD | 1 057 661 |
FORD | 1 076 141 |
FORD | 1 085 273 |
FORD | 1 151 642 |
FORD | 1 205 240 |
FORD | 1 367 529 |
FORD | 1 388 569 |
FORD | 1416224 |
FORD | 1X4U 11000 AA |
FORD | 1X4U-AA |
FORD | 2S7T 11000 AA |
FORD | 2S7T 11000 AB |
FORD | 2S7T 11000 AC |
FORD | 2S7T 11000 AD |
FORD | 4X4U 11000 AA |
FORD | 4X4U 11000 AB |
FORD | 4X4U 11000 AC |
FORD | 5L8T 11000 AC |
FORD | 6L8T 11000 AA |
FORD | 7 041 784 |
FORD | 8A03 1840 SB |
FORD | 93 BB 11000 KA |
FORD | 93 BB 11000 KB |
FORD | 93 BB 11000 KC |
FORD | 93 BB 11000 KD |
FORD | 93BB-KD |
FORD | 98BB 11000 AA |
FORD | F3RZ 11002 C |
FORD | R93BB 11000 KC |
FORD | R93BB 11000 KD |
FORD | SA 815 |
FORD | SA 898 |
FORD | Y8SZ 11002 AA |
FORD | YS8Z 11002 AA |
H.C A/S | CS 961 |
HC-CARGO | 111374 |
HC-PARTS | CS 961 |
HELLA | 737 107-001 |
JAGUA | C2S 1396 |
JAGUA | C2S 41471 |
LAUBER | 22.0961 |
LAUBER | LAU 22.0961 |
LAUBER | LRT117 |
LOMBA | SS948 |
LUCAS | LRT 117 |
MAG | 063280032010 |
MAG | 943253242010 |
MAG | 944280800570 |
MAG | MRS80057 |
MAG | MSR 5442 |
MAZDA | AJ03-18-400 |
MAZDA | AJ34-18-400 |
MAZDA | AJ34-18-400A |
MAZDA | AJ34-18-400R |
MAZDA | AJ34-18-400R-0A |
MAZDA | AJ34-18-400R00 |
MITSUBISHI | M0 01T 96581 |
MITSUBISHI | M1 T96 581 |
POWERMAX | 88213097 |
PRESTOLITE | 20510117 |
PSH | 590.523.224 |
SPIDAN | 4172 |
VALEO | 455 892 |
WAI | 17991N |
FORD
|
JAGUAR
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.