Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | METZGER WM-94567 | WM-94567 |
1 szt. | METZGER WM-ATB2200 | WM-ATB2200 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 1987948664 |
CONTI | CT 878K1 |
DAYCO | KTB218 |
FEBI | 11087 |
FIAT | 7762910 |
GATES | K015431XS |
HUTCHINSON | KH 119 |
KLOTZ | RS 1114 |
LANCIA | 07762910S1 |
LANCIA | 7762910 |
LANCIA | 7762910S1 |
OPTI | KT 1080 |
QUINTON HA | QBK 567 |
RUV | 5583170 |
SKF | VKMA 02215 |
SNR | KD 458.29 |
SWAG | 7002 0058 |
TRISCAN | 8647 15007 |
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.