- Napięcie [V]: 12
- Ciężar [kg]: 0,26
- Tryb pracy: Elektryczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | AVR-606 |
ACI AVESA | AVR-623 |
ACI AVESA | AVR606 |
AUTEX | 958043 |
CSV ELECTR | CVR3149 |
DIPASPORT | VALM042N |
ELTA AUTOM | EE7038 |
ELTA AUTOM | XFP8683 |
ERA | 556020 |
ERA | 556020A |
ESEN SKV | 08SKV224 |
FISPA | 87.149 |
FORD | 1058383 |
FORD | 7132628 |
FORD | 95WF9F715A |
FORD | 95WF9F715AC |
FORD | 95WF9F715AD |
GEBE | 9 3313 1 |
HBELPARTS | 70672007 |
HELLA | 6NW009141011 |
HITACHI AU | 138670 |
HITACHI AU | 2508670 |
HITACHI | 138670 |
HITACHI | 2508670 |
HITACHI | AESP1061C |
HITACHI | AESP1061CSP |
INTERMOTOR | 14844 |
INTERMOTOR | EIC013 |
INTERMOTOR | IAV176 |
INTERMOTOR | LAV041 |
IPD | 457038 |
KAMOKA | 4190040 |
LEMARK | LAV041 |
LUCAS | FDB986 |
LUCAS_ELEC | FDB986 |
MAXGEAR | 58-0011 |
MAXGEAR | 580011 |
MEATDORIA | 85039 |
MEC-DIESEL | 1020013 |
MEC-DIESEL | 676710 |
METZGER | 0908014 |
MOTAQUIP | LVIS170 |
OSSCA | 19162 |
PIERBURG | 402003620 |
PartsTec | PTA512-0050 |
QUINTON HA | XICV18 |
RECOFICIAL | CVR3149 |
SIDAT | 87.149 |
STANDARD | 14844 |
STANDARD | EIC013 |
STANDARD | IAV176 |
STANDARD | LAV041 |
TOPRAN | 302676 |
VDO | X10-739-002-002 |
VDO | X10739002002 |
VEMO | V25-77-0006 |
VEMO | V25770006 |
WILMINK | WG1025441 |
WILMINK | WG1032994 |
WILMINK | WG1494836 |
WILMINK | WG1903819 |
WILMINK | WG2152964 |
WILMINK | WG2308925 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sterownik silnika to element, który zastąpił w nowoczesnych pojazdach stosowany dawniej gaźnik. Dzięki tej części możliwy stał się elektroniczny wtrysk paliwa. Czym zajmuje się sterownik silnika? Jego zadaniem jest kontrola pracy jednostki napędowej. W swojej pracy element ten korzysta z rozmaitych danych. Pobiera je z czujników zlokalizowanych w różnych częściach samochodu. Sterowanie silnikiem odbywa się m.in. na podstawie analizy danych z sondy lambda, czujnika temperatury kolektora ssącego, czujników położenia wału i wałka rozrządu oraz wielu innych.
Sterowanie silnikiem polega przede wszystkim na zmianach proporcji paliwa i powietrza w mieszance paliwowo-powietrznej. Informacje docierające do sterownika z wymienionych czujników i innych często są wystarczające, aby określić właściwe proporcje, jednak dodatkowo urządzenie bierze pod uwagę również zapisane dane z przeszłości. Ponadto, to właśnie sterownik decyduje o momencie zapłonu, a także momencie wtrysku. Za sprawą tego elementu jednostka napędowa nie tylko pracuje efektywniej i szybciej, ale również bezpieczniej. Rzecz w tym, że w razie konieczności komputer hamuje dopływ paliwa, jeżeli na podstawie dostępnych danych uzna to za niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa.
Awaria sterowania silnika skutkuje utratą kontroli nad pracą jednostki napędowej. Tym samym konieczne jest jak najszybsze przywrócenie sprawności elementu. W wielu przypadkach możliwa jest skuteczna naprawa tej części, natomiast jeśli okaże się to niewykonalne, sterownik silnika należy wymienić.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.