- Długość [mm]: 225
- Szerokość [mm]: 130,0
- Grubość [mm]: 118,0
- Napięcie [V]: 12
- Lokalizacja w aucie: Z tyłu
- Ciężar [kg]: 0,9
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 103-06-001 |
AD KUHNER | DRL637V |
AIC | 52372 |
AIC | 53818 |
ALANKO | 10800017 |
AUDI | 3B9 955 711 A |
AUDI | 3B9 955 711 B |
AUDI | 3B9 955 711 C |
AUDI | 8L0 955 711 |
AUDI | 8L0 955 711 A |
AUDI | 8L0 955 711 B |
AUTOMEGA | 150053410 |
AUTOMEGA | 150053910 |
AUTOTEAM | F9310A2 |
BAPMIC | ATPP1317115003 |
BLIC | 5810-25-024390 |
BLIC | 5810-25-030390 |
BOGAP | A5511100 |
BUGIAD | BWM50608 |
CASCO | CWM15314AS |
CASCO | CWM15314GS |
CSV ELECTR | CML0198 |
CTR | 1257701 |
ERA | 460198A |
ESEN SKV | 19SKV004 |
FEBI | 27284 |
FISPA | 69310A2 |
FLAMAR | MLF520351HQ |
FLAMAR | MLF520351VL |
GEBE | 2 9802 1 |
HOFFER | H27013 |
JPG | 1198201200 |
KLOKKERH | 00187170 |
LAUBER | 99.0388 |
LGK | LGK045023314 |
LGK | OEM045023314 |
MAG | 064060200010 |
MAPCO | 90182 |
MAXGEAR | 57-0082 |
MEATDORIA | 27013 |
METZGER | 2190518 |
METZGER | 2190540 |
METZGER | 2190800 |
MEYLE | 100 899 0038 |
MTR | 12115323 |
NTY | ESW-AU-000 |
OSSCA | 14115 |
Profession | 00187170 |
REAL | 27679413BN |
REAL | 27679413OE |
RECOFICIAL | CML0198 |
RECOFICIAL | RECSWM15314.0 |
RECOFICIAL | RECSWM15314.1 |
RIDEX | 295W0004 |
SANDO | SWM15314.0 |
SANDO | SWM15314.1 |
SIDAT | 69310A2 |
SONTIAN | ZD1233 |
SONTIAN | ZD1233B |
Stark | SKWM-0290003 |
TOPRAN | 110 741 |
TTC | 07.58.034 |
VALEO | 404430 |
VANHE | 404430 |
VEMO | V10-07-0006 |
VW | 3B9 955 711 A |
VW | 3B9 955 711 B |
VW | 3B9 955 711 C |
VW | 8L0 955 711 |
VW | 8L0 955 711 A |
VW | 8L0 955 711 B |
WAI | WPM9040 |
WE PARTS | 461880008 |
ZPY | 8L0 955 711B |
ZZVF | ZVMT004 |
hajus Auto | 9591051 |
vika | 99550962701 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Silnik wycieraczek to kluczowy element układu odpowiadającego za czyszczenie szyb. W każdym samochodzie znajdują się dwa silniki wycieraczek – jeden napędza przednie, a drugi tylne skrzydła. Siła generowana przez silnik umożliwia płynny ruch skrzydeł, a także manipulację tempem i częstotliwością ich pracy. Napęd wycieraczek pobiera energię z akumulatora.
Jak każdy silnik, również napęd wycieraczek może ulec awarii, wskutek zatkania lub stępienia którejś z części. Do jego wnętrza mogą dostać się zanieczyszczenia, ponadto poszczególne elementy konstrukcyjne zwyczajnie ulegają zużyciu wskutek częstej eksploatacji. Przeważnie silnik wysyła subtelne sygnały, gdy traci sprawność. Zwykle skrzydła pracują wolniej oraz coraz częściej się zacinają. Przy takich objawach konieczna jest interwencja, gdyż całkowite zatrzymanie działania wycieraczek może być bardzo niebezpieczne. Przeważnie dochodzi do niego podczas jazdy w deszczu lub śniegu, gdyż to wtedy mechanizm wycieraczek działa najintensywniej. Przed przystąpieniem do zakupu i wymiany silnika wycieraczek warto sprawdzić, czy niesprawność skrzydeł rzeczywiście wynika z jego awarii. Problem może tkwić bowiem w uszkodzeniu innej części mechanizmu lub w wyładowaniu akumulatora.
Żywotność silników wycieraczek jest mocno zróżnicowana. Warto zatem inwestować jedynie w dobrej jakości napędy od uznanych producentów, gdyż zwykle funkcjonują one doskonale nawet po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Niemniej jednak, nawet montując tylko najlepsze silniki wycieraczek, należy się liczyć z koniecznością co najmniej kilkukrotnej ich wymiany przez cały okres eksploatacji samochodu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.