Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Siłownik sprzęgła FAST FT68053

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FT68053
Siłownik sprzęgła FAST FT68053
  • Siłownik sprzęgła FAST FT68053 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 208,00 zł
106,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
  • Producent:
    FAST
  • Jednostka:
    sztuka
  • EAN:
    5901797077280
  • Stan:
    Fabrycznie nowy

    Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Cylinder roboczy FT68053 firmy FAST

Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FT68053 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 24-2522-1703-3
ATE 24-2522-1703-3-02
ATE 24252217033
ATE 2425221703302
BOSCH 0 986 486 546
LUK 512 0038 10
MERCE 0022950607
MERCE 0022952107
MERCE 22950607
MERCE 22952107
MERCE A0022950607
MERCE A0022952107
MULTI A0022952107
SACHS 6283 600 115
SACHS 6283600115
TRW PJH181
TRW PJH188
VW 2D0721261
VW 2D0721261A
VW 2D0721261B

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Cylinder roboczy FT68053 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
5.0 (4 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opona diagonalna czy radialna? Jakie są różnice między nimi?

Opona diagonalna czy radialna? Na czym polegają główne różnice między nimi?

Zdecydowana większość opon dostępnych w naszym internetowym sklepie motoryzacyjnym iParts.pl to opony radialne. Ale przecież nie jest to jedyny typ opon, jakie występują na polskim rynku. Oprócz opon radialnych, wciąż mamy jeszcze opony diagonalne. Co to za opony? Czym różnią się opony diagonalne od radialnych i jakie jest ich zastosowanie?

czytaj więcej >
Jak odróżnić opony zimowe od letnich? Sprawdź nasz poradnik

Jak odróżnić opony zimowe od letnich? Po czym można rozpoznać, z jaką oponą macie do czynienia?

Rozróżnienie kategorii opon to coś, z czym doświadczeni kierowcy nie powinni mieć żadnych problemów. W przypadku początkujący lub zwyczajnie nie zwracających większej uwagi na kwestie techniczne może być z tym różnie. Dotyczy to zwłaszcza tych, którzy kupują opony „po staremu”, czyli nie przez internet – na iParts.pl, ale stacjonarnie. Jak ktoś taki może wówczas sam rozpoznać, jaką oponę właśnie ogląda? Co różni opony letnie od zimowych?

czytaj więcej >
TOP10 popularnych pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych

TOP10 pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych. Które aspekty używania wielosezonówek najbardziej interesują kierowców?

Nasi eksperci każdego dnia dostają od Was dziesiątki pytań o opony całoroczne. Czy warto je wybierać? Jak sprawdzą się na naszych drogach? Jak wpływają na zużycie paliwa? Na te i inne pytania postanowił odpowiedzieć specjalista iParts.pl na co dzień zajmujący się m.in. właśnie oponami. Zobaczcie, jaka będzie jego reakcja na 10 najczęściej zadawanych pytań o opony całoroczne.

czytaj więcej >
Jaki akumulator wybrać do mojego samochodu? Na co zwracać uwagę?

Jaki akumulator wybrać do samochodu? Wskazania producenta kontra własne potrzeby i doświadczenia

Gdy przychodzi do kupna nowego akumulatora, okazuje się, że kierowcy dzielą się na tych, którzy wybierają akumulator na podstawie zaleceń producenta auta oraz na tych, którzy zdają się głównie na własne potrzeby i doświadczenie. Którzy z nich mają rację? Którzy robią to lepiej? Jak powinno się wybierać akumulator do samochodu i na co każdorazowo warto zwracać uwagę przy tej okazji?

czytaj więcej >

Cylinder roboczy

Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.

Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.

W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze