- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Dla numeru artykułu: KN19018.4.2
- Ciężar [kg]: 0,18
Dodaj opinię
(10.12.2020)
Początkowo byłem dość sceptycznie nastawiony do zakupów przez internet, ale od pewnego czasu regularnie kupuję części właśnie w iParts. W sklepie znalazłem właśnie interesujący mnie siłownik sprzęgła. Korzystam z niego od miesiąca i nie mam zastrzeżeń. Polecam zakupy tutaj
Opinia wystawiona dla Siłownik sprzęgła FTE KN3809B1
(07.11.2016)
Opinia wystawiona dla Siłownik sprzęgła FTE KN38015A1
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 41032 |
A.B.S. | 51708 |
AUDI | 6Q0721261 |
AUDI | 6Q0721261C |
AUDI | 6Q0721261E |
AUDI | 6R0721261 |
AUDI | 6R0721261A |
AUDI | 6R0721261C |
BORG BECK | BES248 |
BOSCH | 0 986 486 553 |
BOSCH | 986486553 |
BRAKE ENG | WC1028BE |
BRAKE ENG | WC3237 |
BREMBO | E 85 006 |
BREMBO | E85006 |
CIFAM | 404-051 |
CIFAM | 404051 |
DELPHI | LL80145 |
ECP | 137 44 0210 |
ECP | 137440210 |
FEBI | 26617 |
FEBI | 34858 |
FERODO | FHC6146 |
FRITECH | CZ098 |
FTE | KN19018.4.2 |
FTE | KN1901842 |
GIRLING | 1104242 |
GIRLING | 1104282 |
JURID | 512112J |
KAWE | S3237 |
LPR | 3237 |
LUK | 512 0479 10 |
LUK | 512047910 |
MAG | 360319030048 |
MAXGEAR | 46-0107 |
MAXGEAR | 460107 |
METELLI | 54-0051 |
METELLI | 54-0085 |
METELLI | 540051 |
METELLI | 540085 |
NK | 842303 |
NUOVA TECN | 9244 |
OPENPARTS | FSC4038.00 |
OPENPARTS | FSC403800 |
OPTIMAL | CL-0138 |
OPTIMAL | CL0138 |
PATRON | PBC3237 |
PEX | NZ19.053 |
PEX | NZ19053 |
REMSA | C1719.20 |
REMSA | C171920 |
ROADHOUS | 1719.20 |
ROADHOUS | 171920 |
SACHS | 6283 600 159 |
SACHS | 6283600159 |
SEAT | 6Q0 721 261 |
SEAT | 6Q0 721 261 C |
SEAT | 6Q0 721 261 E |
SEAT | 6Q0721261C |
SEAT | 6Q0721261E |
SEAT | 6R0 721 261 A |
SEAT | 6R0 721 261 B |
SEAT | 6R0721261 |
SEAT | 6R0721261A |
SEAT | 6R0721261B |
SEAT | 6R0721261C |
SKODA | 6Q0 721 261 |
SKODA | 6Q0 721 261 C |
SKODA | 6Q0 721 261 E |
SKODA | 6Q0721261 |
SKODA | 6Q0721261C |
SKODA | 6Q0721261E |
SKODA | 6R0 721 261 A |
SKODA | 6R0 721 261 B |
SKODA | 6R0721261 |
SKODA | 6R0721261A |
SKODA | 6R0721261B |
SKODA | 6R0721261C |
SWAG | 30 93 4858 |
SWAG | 30934858 |
TEXTAR | 52001000 |
TEXTAR | 52023300 |
TOPRAN | 110742 |
TRISCAN | 8130 29308 |
TRISCAN | 813029308 |
TRUSTING | CZ086 |
TRUSTING | CZ098 |
TRW | PJD242 |
TRW | PJD282 |
VALEO | 874707 |
VW | 6Q0 721 261 |
VW | 6Q0 721 261 C |
VW | 6Q0 721 261 E |
VW | 6Q0721261 |
VW | 6Q0721261E |
VW | 6R0 721 261 |
VW | 6R0 721 261 A |
VW | 6R0 721 261 B |
VW | 6R0721261 |
VW | 6R0721261A |
VW | 6R0721261B |
WOKING | C1719.20 |
WOKING | C171920 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.
Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.
W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.
FTE Automotive to wiodący, międzynarodowy producent części samochodowych, w tym głównie elementów układu hamulcowego oraz części systemów sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy uruchamiano nowe linie produkcyjne i poszerzano asortyment oferowanych części do aut. Aktualnie marka FTE należy do koncernu Valeo.
FTE jest nie tylko wiodącym partnerem koncernu Valeo w zakresie rozwoju, ale także dużym dostawcą części jakości OE dla międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego (wiele popularnych marek, np. Renault oraz Citroen). Ponadto marka jest także preferowanym partnerem na niezależnym rynku części zamiennych.
Firma korzysta z ogromnego doświadczenia i wiedzy, co pozwala na produkcję części samochodowych o bardzo wysokiej jakości i niezawodności. FTE oferuje duży zakres części zamiennych - od części do układu sterowania sprzęgłem, przez części do układu hamulcowego, aż po płyny hamulcowe.
Każda z części do samochodów FTE to pierwszorzędna jakość i trwałość na najwyższym, światowym poziomie. Części zamienne tej marki można kupić w naprawdę dobrej cenie. Oferta skierowana jest do samochodów osobowych i użytkowych, głównie produkcji europejskiej.