Dodaj opinię
(22.05.2022)
Opinia wystawiona dla Siłownik sprzęgła SACHS 6283 600 332
(12.06.2019)
wszystko elegancko dobrane po numerze vin, pasuje idealnie. samochód działa znacznie lepiej z nowym sprzęgłem, no inaczej się jeździ! polecam!!!
Opinia wystawiona dla Siłownik sprzęgła SACHS 3981 000 066
(19.06.2019)
Kupiłem jakiś czas temu używanego Forda Focus dla mojej żony. Początkowo wszystko było w jak najlepszym porządku, a ona sama bardzo chwaliła sobie komfort jazdy oraz brak jakichkolwiek problemów z samochodu. Ja również byłem bardzo zadowolony ponieważ udało się go kupić po okazyjnej cenie. Niestety, po upływie około pół roku, moja żona dostrzegła pierwsze problemy i zaczęła się skrzyć na problemy ze sprzęgłem. Sam nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, więc stwierdziłem, że najlepszym rozwiązaniem będzie wizyta mechanika. Dowiedziałem się wtedy, że problemem jest przewód sprzęgła. Polecił mi on również wymianę przewodu na produkt firmy Sachs. Produkt okazał się być w bardzo przystępnej cenie, a samochód od momentu wymiany sprawuje się bez zarzutów. Zdecydowanie polecam!
Opinia wystawiona dla Przewód sprzęgła SACHS 6270 600 001
Producent | Numery OEM |
---|
CITRO | 2182 85 |
CITRO | 2182 C1 |
CITRO | 96 842 764 80 |
DS | 2182 C1 |
FIAT | 1400816480 |
FIAT | 1401120880 |
FTE | 3100519 |
FTE | KN19020.4.3 |
LANCIA | 1400816480 |
LANCIA | 1401120880 |
PEUGE | 2182 85 |
PEUGE | 2182 A0 |
PEUGE | 2182 C1 |
PEUGE | 96 842 764 80 |
VALEO | 3100519 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.
Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.
W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.
Sachs jest wiodącą międzynarodową firmą motoryzacyjną, wchodzącą w skład światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Jakość części jest podyktowana nieustannym dążeniem firmy do przekraczania oczekiwań współczesnego rynku motoryzacyjnego.
Technologie tej marki na przestrzeni lat przeszły liczne testy, kontrole jakościowe i nieustannie ulegają regularnemu rozwojowi. Obecnie centra badawcze, zakłady produkcyjne i magazyny przedsiębiorstwa znajdują się w ponad 20 krajach na różnych kontynentach, co pozwala na produkcję i dystrybucję części zamiennych na skalę globalną.
Firma Sachs jest jednym z wiodących dostawców części samochodowych dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki samochodów jak AUDI, BMW, Mercedes, VW, Skoda, Seat, Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposaża się w części Sachs na pierwszym montażu fabrycznym. Poza tym koncern oferuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny.
Podczas produkcji części zamiennych, firma Sachs kładzie ogromny nacisk na bezpieczeństwo, co potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne. Katalog Sachs zawiera ponad 100 tysięcy części zamiennych.
„Sachs” zazwyczaj odnosi się do ZF Sachs, która jest częścią większej Grupy ZF, będącej globalną firmą technologiczną specjalizującą się w technologii układów napędowych i podwozi, a także technologii bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego. ZF Sachs jest znana z produkcji różnych komponentów i systemów, w tym:
Komponenty samochodowe: ZF Sachs produkuje szeroką gamę części samochodowych, takich jak amortyzatory, sprężyny zawieszenia, sprzęgła, koła dwumasowe, układy zawieszenia i inne elementy układu napędowego. Są one znane ze swojej jakości i są często wykorzystywane przez różnych producentów pojazdów jako oryginalne wyposażenie.
Komponenty motocyklowe: ZF Sachs produkuje również komponenty do motocykli, w tym układy zawieszenia i sprzęgła.
Komponenty przemysłowe: ZF Sachs dostarcza rozwiązania przemysłowe, w tym produkty takie jak sprzęgła przemysłowe i amortyzatory do różnych zastosowań nie tylko motoryzacyjnych.
Części Aftermarket (na rynek części zamiennych): Oprócz dostarczania oryginalnego wyposażenia producentom (OEM) pojazdów, ZF Sachs produkuje również części aftermarket do naprawy i wymiany. Części te są często używane przez mechaników i osoby prywatne do konserwacji i naprawy pojazdów.
Jakość i reputacja: Sachs jest powszechnie uważany za markę wysokiej jakości w branży motoryzacyjnej i komponentów przemysłowych. Ich produkty są znane ze swojej wydajności, trwałości i niezawodności.
Innowacje technologiczne: ZF Sachs, będąc częścią Grupy ZF, czerpie korzyści z koncentracji grupy na innowacjach technologicznych. Często przekłada się to na zaawansowane i najnowocześniejsze rozwiązania w swoich produktach.