- Sonda lambda: Sonda diagnostyczna
- Tryb pracy: Elektryczny
- Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
- Numer seryjny: ESL-VW-001
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 030 906 262 |
AUDI | 30906262 |
BENT | 030 906 262 |
BENT | 30906262 |
BOSCH | 0258 006 219 |
BOSCH | 0258 006 978 |
BOSCH | 0258006079 |
BOSCH | 0258006220 |
BOSCH | 258006079 |
BOSCH | 258006219 |
BOSCH | 258006220 |
BOSCH | 258006978 |
BOSCH | LS 6978 |
BOSCH | LS6079 |
BOSCH | LS6219 |
BeruByDriv | OPH073 |
CALORSTAT | LS140277 |
CONTINENTA | A2C 595 132 34Z |
DELPHI | ES2034012B1 |
DENSO | DOX-2038 |
DENSO | DOX0150 |
ERA | 570027 |
ERA | 570027A |
FACET | 107168 |
FACET | 108247 |
FACET | 1997168 |
FACET | EPS 1.997.168 |
FAE | 77146 |
FAE | 77902 |
FISPA | 90171 |
HELLA | 6PA358066391 |
INTER | 64191 |
LAMBO | 030 906 262 |
LAMBO | 30906262 |
LEMARK | LB1381 |
LEMARK | LLB139 |
MAG | 4,66016E+11 |
MAG | 466016000000 |
MAG | 466016355007 |
MEATDORIA | 81550 |
MOBILETRON | OSB434P |
MTETHOMSON | 887740170 |
NGK | 390 |
PIERBURG | 705271140 |
QUINTON HA | XLOS1138 |
SEAT | 030 906 262 |
SEAT | 30906262 |
SIDAT | 90171 |
SKODA | 030 906 262 |
SKODA | 30906262 |
VDO | A2C59513234Z |
VEMO | V10760036 |
VEMO | V10760044 |
VW | 030 906 262 |
VW | 30906262 |
ABARTH
|
ALFA ROMEO
|
ASTON MARTIN
|
AUDI
|
BMW
|
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
CHRYSLER
|
CITROËN
|
DACIA
|
DAEWOO
|
DAIHATSU
|
DAIMLER
|
DODGE
|
DS
|
FIAT
|
FORD
|
FORD USA
|
HONDA
|
HYUNDAI
|
INFINITI
|
ISUZU
|
IVECO
|
JAGUAR
|
JEEP
|
KIA
|
LADA
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
LEXUS
|
MASERATI
|
MAZDA
|
MG
|
MINI
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
ROVER
|
SAAB
|
SEAT
|
SKODA
|
SMART
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VAUXHALL
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.