- Wymiar gwintu: M18x1.5
- Długość całkowita [mm]: 1539
- Długość kabli: 1510
- Napięcie [V]: 12
- Ilość biegunów: 5
- Sonda lambda: Ogrzewana
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 021 906 262 B |
AUDI | 022 906 262 D |
AUDI | 022 906 262 E |
AUDI | 022 906 262 H |
AUDI | 022 906 262 J |
AUDI | 06A 906 262 AF |
AUDI | 06A 906 262 AN |
AUDI | 06A 906 262 BH |
AUDI | 06A 906 262 DK |
AUDI | 06A 906 262 M |
AUDI | 077 906 262 |
AUDI | 077 906 262 A |
AUDI | 077 906 262 D |
AUDI | 077 906 262 E |
AUDI | 077 906 265 AB |
AUDI | 077 906 265 AC |
AUDI | 07C 906 262 AS |
AUDI | 07C 906 262 AT |
AUDI | 07C 906 262 K |
AUDI | 07C 906 262 N |
AUDI | 07C 906 262 R |
AUDI | 1K0 998 262 D |
BOSCH | 0 258 007 351 |
SEAT | 021 906 262 B |
SEAT | 022 906 262 D |
SEAT | 022 906 262 E |
SEAT | 022 906 262 H |
SEAT | 022 906 262 J |
SEAT | 06A 906 262 AF |
SEAT | 06A 906 262 AN |
SEAT | 06A 906 262 BH |
SEAT | 06A 906 262 DK |
SEAT | 06A 906 262 M |
SEAT | 077 906 262 A |
SEAT | 077 906 262 D |
SEAT | 077 906 265 AB |
SEAT | 077 906 265 AC |
SEAT | 07C 906 262 K |
SEAT | 07C 906 262 N |
SEAT | 07C 906 262 R |
SEAT | 1K0 998 262 D |
SKODA | 021 906 262 B |
SKODA | 022 906 262 D |
SKODA | 022 906 262 E |
SKODA | 022 906 262 H |
SKODA | 022 906 262 J |
SKODA | 06A 906 262 AF |
SKODA | 06A 906 262 AN |
SKODA | 06A 906 262 BH |
SKODA | 06A 906 262 DK |
SKODA | 06A 906 262 M |
SKODA | 077 906 262 A |
SKODA | 077 906 262 D |
SKODA | 077 906 265 AB |
SKODA | 077 906 265 AC |
SKODA | 07C 906 262 K |
SKODA | 07C 906 262 N |
SKODA | 07C 906 262 R |
SKODA | 1K0 998 262 D |
VW | 021 906 262 B |
VW | 022 906 262 D |
VW | 022 906 262 E |
VW | 022 906 262 H |
VW | 022 906 262 J |
VW | 06A 906 262 AF |
VW | 06A 906 262 AN |
VW | 06A 906 262 BH |
VW | 06A 906 262 DK |
VW | 06A 906 262 M |
VW | 077 906 262 A |
VW | 077 906 262 D |
VW | 077 906 265 AB |
VW | 077 906 265 AC |
VW | 07C 906 262 K |
VW | 07C 906 262 N |
VW | 07C 906 262 R |
VW | 1K0 998 262 D |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.