- Średnica [mm]: 180
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Kołek okrągły-dźwignia wysprzęglika
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Tarcza dociskowa sprzęgła LUK 118 0036 10 | 118 0036 10 |
1 szt. | Tarcza sprzęgła SCHAEFFLER LUK 318 0105 10 | 318 0105 10 |
1 szt. | Łożysko oporowe SCHAEFFLER LUK 500 0225 10 | 500 0225 10 |
1 szt. | Tarcza dociskowa sprzęgła LUK 118 0036 10 | 118 0036 10 |
1 szt. | Tarcza sprzęgła SCHAEFFLER LUK 318 0105 10 | 318 0105 10 |
1 szt. | Łożysko oporowe SCHAEFFLER LUK 500 0225 10 | 500 0225 10 |
Dodaj opinię
(05.10.2023)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet SCHAEFFLER LUK 600 0050 00
(29.08.2023)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet SCHAEFFLER LUK 600 0016 00
(08.11.2022)
Opinia wystawiona dla Sprzęgło - komplet SCHAEFFLER LUK 600 0006 00
Producent | Numery OEM |
---|
BORG BECK | 52 107 450 |
BORG BECK | 52 107 550 |
BORG BECK | 52 107 750 |
BORG BECK | 52107450 |
BORG BECK | 52107550 |
BORG BECK | 52107750 |
BORG BECK | HK 6207 |
BORG BECK | HK6207 |
BORG BECK | S 00741 |
BORG BECK | S 00741 A |
BORG BECK | S00741 |
BORG BECK | S00741A |
CITRO | 16 113 794 80 |
CITRO | 1611379480 |
CITRO | 2004.C3 |
CITRO | 2004C3 |
CITRO | 2041.29 |
CITRO | 2041.33 |
CITRO | 204129 |
CITRO | 204133 |
CITRO | 91 501 766 |
CITRO | 91 520 791 |
CITRO | 91501766 |
CITRO | 91520791 |
CITRO | 95 630 823 |
CITRO | 95 630 824 |
CITRO | 95630823 |
CITRO | 95630824 |
CITRO | 96 114 454 |
CITRO | 96114454 |
CITRO | 97 501 450 |
CITRO | 97 501 451 |
CITRO | 97 531 981 |
CITRO | 97501450 |
CITRO | 97501451 |
CITRO | 97531981 |
FERODO | CTK287 |
LAYCO | LCK 105 |
LAYCO | LCK105 |
MJ Allen A | NCK 392 |
MJ Allen A | NCK392 |
NK | 139937 |
PEUGE | 16 113 794 80 |
PEUGE | 1611379480 |
PEUGE | 2001.85 |
PEUGE | 200185 |
PEUGE | 2003.89 |
PEUGE | 2003.95 |
PEUGE | 2003.96 |
PEUGE | 200389 |
PEUGE | 200395 |
PEUGE | 200396 |
PEUGE | 2004.13 |
PEUGE | 2004.43 |
PEUGE | 2004.45 |
PEUGE | 2004.46 |
PEUGE | 2004.47 |
PEUGE | 2004.C3 |
PEUGE | 2004.E0 |
PEUGE | 200413 |
PEUGE | 200443 |
PEUGE | 200445 |
PEUGE | 200446 |
PEUGE | 200447 |
PEUGE | 2004C3 |
PEUGE | 2004E0 |
PEUGE | 2041.29 |
PEUGE | 2041.33 |
PEUGE | 204129 |
PEUGE | 204133 |
PEUGE | 2051.24 |
PEUGE | 205124 |
PEUGE | 2055.29 |
PEUGE | 2055.30 |
PEUGE | 2055.Y0 |
PEUGE | 205529 |
PEUGE | 205530 |
PEUGE | 2055Y0 |
PEUGE | 91 520 791 80 |
PEUGE | 9152079180 |
PEUGE | 97 501 450 |
PEUGE | 97 501 451 |
PEUGE | 97501450 |
PEUGE | 97501451 |
QUINTON HA | QKT270 |
QUINTON HA | QKT270AF |
QUINTON HA | QKT300AF |
SACHS | 3000 151 001 |
SACHS | 3000151001 |
TRIPLEFIVE | 8660000955 |
TRIPLEFIVE | KK-423 |
TRIPLEFIVE | KK423 |
TRIPLEFIVE | RM011211A0 |
TTV | TCK3392 |
UNI | GCK196AF |
VALEO | 006819 |
VALEO | 616758 |
VALEO | 627030 |
VALEO | 899030 |
VALEO | K476S |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.
Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.
Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.
Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.
Firma LuK to światowy lider w produkcji części samochodowych dedykowanych układom przeniesienia napędu. Dzięki precyzyjnym procesom produkcji, nieustannym badaniom oraz wprowadzanym innowacjom technologicznym, auto części LuK zyskały miano niezawodnych i najwyższej jakości na rynku.
LuK od samego początku specjalizuje się w produkcji kompletnych zestawów sprzęgła do samochodów ciężarowych, samochodów osobowych, a także dostawczych i autobusów. Produkcja poszerzana jest nieustannie w kolejne komponenty dedykowane coraz szerszemu gronu samochodów. Firma posiada działy produkcyjne w USA, a także w kilku krajach na Starym Kontynencie.
Tajemnica sukcesu przedsiębiorstwa LuK polega na zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań przy produkcji części zamiennych, precyzyjnej, rygorystycznej wręcz kontroli jakości. Ponadto firmę charakteryzuje nieustanny rozwój i spore inwestycje w zaplecza badawcze.
Części zamienne LuK z powodzeniem stosuje się na wyposażeniu fabrycznym takich popularnych samochodów, jak AUDI, VW, BMW, Jaguar, Nissan, Fiat, Ford, Honda, Volvo. Ponadto części tej marki znajdziemy także na niezależnym rynku części zamiennych, gdzie LuK cieszy się naprawdę dużym powodzeniem.