Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BMW | 16 1 47 344 269 |
BMW | 16 14 7 160 229 |
BMW | 16 14 7 209 287 |
BMW | 16 14 7 218 340 |
BMW | 16 14 7 229 174 |
BMW | 16 14 7 339 066 |
BMW | 16 14 7 353 877 |
BMW | 16 14 7 407 504 |
BMW | 16147160229 |
BMW | 16147209287 |
BMW | 16147218340 |
BMW | 16147229174 |
BMW | 16147339066 |
BMW | 16147344269 |
BMW | 16147353877 |
BMW | 16147407504 |
BMW | 7160229 |
BMW | 7209287 |
BMW | 7218340 |
BMW | 7229174 |
BMW | 7339066 |
BMW | 7344269 |
BMW | 7353877 |
BMW | 7407504 |
VEMO | V20-71-0026 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.