- Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
- Odstęp elektrod: 1
- Wymiar gwintu: M14
- Długość gwintu [mm]: 19
- Rozmiar klucza: 16
- Świeca zapłonowa: Z opornikiem
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z płaskim osadzeniem
Dodaj opinię
(04.09.2021)
Opinia wystawiona dla Świeca zapłonowa MAGNETI MARELLI 062000784304
Producent | Numery OEM |
---|
ABARTH | 71 73 98 67 |
ACDELCO | 41806 |
ACDELCO | R44XLSE |
ALFA | 71 73 98 67 |
BORGW BERU | 0001330717 |
BORGW BERU | 0001335742 |
BORGW BERU | 0002325723 |
BORGW BERU | 0002330215 |
BORGW BERU | 0002330712 |
BORGW BERU | 0002330794 |
BORGW BERU | 0002335715 |
BORGW BERU | 0002336715 |
BORGW BERU | 14 F-7 HUR2 |
BORGW BERU | 14 F-8 LUR |
BORGW BERU | 14 FR-7 HUX |
BORGW BERU | 14 FR-7 LUX |
BORGW BERU | 14 FR-8 HU |
BORGW BERU | 14 FR-8 LU2T |
BORGW BERU | 14FR8LU2 |
BORGW BERU | 14FR9KUX2 |
BORGW BERU | Z152 |
BORGW BERU | Z158 |
BORGW BERU | Z200 |
BORGW BERU | Z203 |
BORGW BERU | Z220 |
BORGW BERU | Z225 |
BORGW BERU | Z287 |
BORGW BERU | Z4 |
BOSCH | 0 242 229 544 |
BOSCH | 0 242 229 576 |
BOSCH | 0 242 229 699 |
BOSCH | 0 242 229 715 |
BOSCH | FQR 8 LE 2 |
BOSCH | FQR 8 LEU 2 |
BOSCH | FR 8 LCX |
BOSCH | FR 9 LCX |
CHAMPION | FN14LY |
CHAMPION | OE 154 /T10 |
CHAMPION | OE041 |
CHAMPION | OE041/T10 |
CHAMPION | OE089 |
CHAMPION | OE089/R04 |
CHAMPION | OE089/T10 |
CHAMPION | OE140 |
CHAMPION | OE140/T10 |
CHAMPION | OE147 |
CHAMPION | OE147/T10 |
CHAMPION | OE154 |
CHAMPION | OE154/T10 |
CHAMPION | OE177 |
CHAMPION | OE177/T10 |
CHAMPION | OE198 |
CHAMPION | OE198/T10 |
CHAMPION | QC9MC4 |
CHAMPION | RC10MCC |
CHAMPION | RC11LCC4 |
CHAMPION | RC12ECC |
CHAMPION | RC12LC4 |
CHAMPION | RC12LYC |
CHAMPION | RC12MC4 |
CHAMPION | RC12MCC |
CHAMPION | RC12MCC4 |
CHAMPION | RC8MCC |
CHAMPION | RC8MCC4 |
CHAMPION | RC9MC4 |
CHAMPION | RC9MCC4 |
CHRYS | 04887 030 |
CHRYS | 56027108 |
CHRYS | 56028179 |
CHRYS | 56041402AB |
DENSO | 067700-6950 |
DENSO | 067700-8810 |
DENSO | 267700-5260 |
DENSO | KJ16CR-L11 |
DENSO | KJ16CR-U11 |
DENSO | KJ16CRL11 |
DENSO | KJ20CR-L11 |
DENSO | KJ20DR-M11S |
DENSO | KJ20M11S |
DODGE | 04887 030 |
EYQUEM | RFC58LZE5 |
FERRA | 71 73 98 67 |
FIAT | 71 73 98 67 |
FORD | 3 588 254 |
GM | 25186682 |
GM | 55562534 |
GM | 55565219 |
GM | 93176801 |
GM | 93176802 |
GM | 93180485 |
GM | 95519058 |
HONDA | 98079-551-5G |
HONDA | 98079-551-5G01 |
HONDA | 98079-5514G |
HONDA | 98079-5514G-01 |
HONDA | 98079-5515G |
HONDA | 98079-561-5G |
HONDA | 98079-561-5G01 |
HONDA | 98079-5614P |
HONDA | 98079-5615G |
HONDA | 9807B-561-CP |
HYUNDAI | 18829-11050 |
ISUZU | 5-8600-3122-0 |
ISUZU | 5-86007636-0 |
ISUZU | 5-86007639-0 |
JEEP | 56027275 |
JEEP | 56028236AA |
JEEP | SP000ZFR5N |
JEEP | SP0RC12ECC |
JEEP | SP0ZFR5F11 |
JEEP | SPRC12MCC4 |
JEEP | SPZFR6F11G |
KIA | 18829-11050 |
LANCIA | 71 73 98 67 |
LETRIKA | SFE55LRS |
LETRIKA | SFE55LS |
LETRIKA | SFE65LRS |
LEXUS | 90098-66066 |
MASER | 71 73 98 67 |
MAZDA | 0000-18-F287 |
MAZDA | 1Y0G-18-110 |
MAZDA | F287-18-110 |
MAZDA | F293-18-110 |
MAZDA | F8B3-18-110 |
MAZDA | H288 18 110 |
MITSUBISHI | MD 331 057 |
MITSUBISHI | MD 362 097 |
MITSUBISHI | MD 362 098 |
Motorcraft | 1Y0G18110 |
Motorcraft | 1Y0H18110 |
Motorcraft | AG44 |
Motorcraft | AG54 |
Motorcraft | AGSP54 |
NGK | 2262 |
NGK | 5165 |
NGK | 5584 |
NGK | 5585 |
NGK | 6893 |
NGK | 7252 |
NGK | 7917 |
NGK | 8894 |
NGK | 91015 |
NGK | 91763 |
NGK | 96523 |
NGK | FR5-1 |
NGK | FR51 |
NGK | V-Line 40 |
NGK | V-Line 41 |
NGK | VL40 |
NGK | VL41 |
NGK | ZF5F11 |
NGK | ZFR5C11G |
NGK | ZFR5F |
NGK | ZFR5F-11 |
NGK | ZFR5J11 |
NGK | ZFR5N |
NGK | ZFR5N11 |
NGK | ZFR5P-G |
NGK | ZFR6F11G |
NGK | ZFR6J11 |
NGK | ZFR6U11 |
NGK | ZFR6V-G |
NISSA | 22401-2F200 |
OPEL | 12 14 016 |
OPEL | 12 14 031 |
OPEL | 12 14 041 |
OPEL | 12 14 112 |
OPEL | 12 14 120 |
OPEL | 25193473 |
OTO_AKBAY | DOX15LE1 |
RENAU | 8304504277 |
ROVER | GSP7663 |
ROVER | GSP7664 |
ROVER | NLP000050 |
ROVER | NLP007664EVA |
ROVER | NLP007666EVA |
ROVER | NLP100130 |
SUZUK | 11192-84E00 |
SUZUK | 1119284E00 |
TOYOT | 90098-66066 |
UNI | GSP2004 |
UNI | GSP6962 |
UNI | GSP7664 |
UNI | GSP7666 |
UNI | NLP007664EVA |
UNI | NLP007666EVA |
UNI | NLP100130 |
VALEO | RF74HZY11 |
VAUXH | 25193473 |
VW | 101905601B |
VW | 101905603B |
VW | 101905617 |
VW | 101905617A |
VW | 101905618 |
VW | 101905618A |
ALFA ROMEO
|
BMW
|
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
CHRYSLER
|
DODGE
|
FIAT
|
FORD USA
|
HONDA
|
HYUNDAI
|
JEEP
|
KIA
|
LOTUS
|
MAZDA
|
OPEL
|
ROVER
|
SAAB
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Świecie zapłonowe to podstawowe i jedne z najważniejszych elementów benzynowego silnika samochodowego, wbrew ich niewielkim rozmiarom. Uszkodzone świecie to sytuacja równoznaczna z brakiem możliwości uruchomienia jednostki napędowej. Umożliwiają one bowiem rozruch silnika spalinowego, a także kontrolują zużycie benzyny.
Praca świec zapłonowych odbywa się w naprawdę ekstremalnych warunkach, gdzie temperatura sięga nawet 1000 st. Celsjusza. Świece to element eksploatacyjny, który z czasem wymaga wymiany. Z reguły to około 30 tys. kilometrów, ale szczegółowych informacji najlepiej szukać w instrukcji obsługi samochodu.
Do typowych objawów zużycia świec zapłonowych należy zaliczyć pogorszone osiągi jednostki napędowej. Ponadto da się zauważyć ogólne osłabienie silnika oraz problemy z odpaleniem jednostki napędowej i ogólne kłopoty z zapłonem. Awarii bardzo często towarzyszy także wzrost spalania benzyny, co będzie akurat stosunkowo łatwe do spostrzeżenia. Zużyte świece zapłonowe bardzo często objawiają się także mocno falującymi obrotami jednostki napędowej, co najłatwiej zauważyć, kiedy auto pracuje na stosunkowo wolnych obrotach.
Żywotność świec zapłonowych zależy przede wszystkim od wykorzystanego do produkcji materiału, a dokładniej od surowców, których użyto do wykonania elektrod. Zwykłe świece zapłonowe wystarczą na ok. 30–40 tys. kilometrów przebiegu. Wyższej jakości świece – np. świece irydowe lub platynowe, będą w stanie wytrzymać przebiegi rzędu nawet 100 tys. kilometrów.
Koszt wymiany świec zapłonowych nie należy do wysokich. Za same świece przyjdzie kierowcy zapłacić zaledwie kilkadziesiąt złotych za sztukę. Warsztat również nie inkasuje dużych kwot na wymianie świec zapłonowych a więc tym bardziej nie należy odwlekać wymiany w czasie i bagatelizować awarii świec.
Magneti Marelli to włoski producent części zamiennych o globalnym zasięgu. Marka słynie z innowacyjnych układów elektronicznych, które wyróżniają się najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Dysponując rozbudowanymi centrami badawczymi w 15 lokalizacjach, producent wyznacza kierunek rozwoju w branży. W parze z zaawansowaniem technologicznym podąża niebanalny design części układu elektronicznego marki Magneti Marelli.
Włoski firma Magneti Marelli z siedzibą w okolicach Mediolanu to kompleksowy producent części zamiennych do samochodów. Poza flagowymi produktami firmy, czyli elementami układu elektronicznego, przedsiębiorstwo posiada również bogaty asortyment w takich obszarach, jak: światła samochodowe, zawieszenie, układ napędowy, wydechowy, kierowniczy, hamulcowy i chłodzenia. Ponadto, Magneti Marelli oferuje również skrzynie biegów, sprzęgła, części klimatyzacji i silniki.
Części zamienne Magneti Marelli są doceniane za wspomnianą innowacyjność, ale również wysoką jakość wykonania. Dowodem jakości jest zaufanie setek tysięcy klientów w niemal 20 krajach świata. Produkty włoskiej marki są dziś znane na wszystkich kontynentach. Magneti Marelli dostarcza części zamienne na rynek wtórny, jednak cieszy się również zaufaniem producentów samochodowych, z którymi współpracuje w zakresie dostaw części do pierwszego montażu. Od wielu lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami rajdowymi oraz formuły 1, dostarczając gotowe systemy elektroniczne, a także inne podzespoły o największej wydajności.