- Rozmiar gwintu 1: 80
- Otwór o śr[mm]: 41,5
- Wymiar stożka [mm]: 16,0
- Parzyste numery artykułów: 100
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, na górze
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AYD | 92-00037 |
DELPHI | TC831 |
FEBI | 15070 |
FIRST LINE | FBJ5306 |
GSP | S080153 |
MEYLE | 32-16 010 0021 |
MITSUBISHI | MB860829 |
MITSUBISHI | MB860830 |
MONROE | L42505 |
MOOG | MI-BJ-104249 |
OCAP | 0403492 |
OPTIMAL | G3-216 |
RTS | 93-09723 |
SIDEM | 72185 |
TALOSA | 47-04454 |
TEKNOROT | MI-515 |
TRW | JBJ687 |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sworzeń wahacza ma postać kulowego przegubu i stanowi element zwrotnicy samochodowej. Jego podstawowa rola sprowadza się do połączenia zwrotnicy z wahaczem układu zawieszenia. To obrotowa część, która skręca i porusza się razem ze zwrotnicą, co umożliwia skręcanie przednich kół z jednoczesnym utrzymaniem ich w odpowiedniej pozycji.
Element ten uznaje się za jeden z ważniejszych w układzie zawieszenia samochodu. Nawet niewielkie uszkodzenie może okazać się bardzo groźne, dlatego nie warto ignorować niesprawności sworznia wahacza i w razie konieczności jak najszybciej wymienić ten podzespół na nowy.
Sworzeń jest typowym elementem eksploatacyjnym, który z czasem ulega zużyciu i przysłowiowemu wybiciu. Pojawia się wtedy dużo luzów, objawiających się stukaniem z okolic układu zawieszenia oraz pogorszeniem się jakości oraz komfortu prowadzenia samochodu. W skrajnych przypadkach na skutek uszkodzenia sworznia wahacza może dojść do wypadnięcia sworznia zwrotnicy, co może zakończyć się groźnym wypadkiem.
Mimo że sworzeń wahacza to element niewielki to pełni bardzo ważną rolę. Dlatego kupując nowy sworzeń najlepiej będzie wybierać spośród produktów renomowanych firm, gwarantujących najwyższą jakość. Przełoży się to na zminimalizowanie ryzyka wybicia się sworznia na nierównej drodze.
Przed zakupem warto upewnić się co do jakości wykonania tego elementu. Wszelkie rysy i mikro ubytki będą bowiem świadczyć o niskiej jakości. Montaż takiego sworznia wahacza może doprowadzić do szybkiego powstania luzów i konieczności ponownej wymiany w stosunkowo niedużym odstępie czasu.
Firma DAYCO to jeden ze światowych liderów w produkcji pasków napędowych. Historia przedsiębiorstwa sięga aż 1905 roku. Początkowo firma produkowała opony, z czasem rozpoczęto produkcję części do samochodów.
Pod marką DAYCO produkuje się oryginalne części samochodowe z przeznaczeniem na pierwszy montaż fabryczny. Firma jest dostawcą oryginalnego wyposażenia (OEM) dla ponad 30 znanych producentów samochodów, wśród których znalazły się tak znane marki jak m.in. Volkswagen, Ford, Jaguar, Porsche, Audi, Volvo, Mitsubishi, Chrysler, BMW, Opel, Renault, Citroёn, Peugeot, Ferrari, Suzuki, Mazda, Nissan, Toyota i inne.
DAYCO dostarcza także części zamienne na niezależny rynek wtórny. Jakość tych części nie różni się niczym od jakości oryginalnych komponentów, ponieważ produkuje się je przy użyciu jednej i tej samej maszyny. Podstawowa różnica to brak logo producenta samochodu.
Jakość auto części DAYCO jest wysoko ceniona na całym świecie. Firma otrzymała wiele nagród, a także dwa złote certyfikaty dla procesu doskonałości jakości. Po części samochodowe tej marki warto sięgać niezależnie od rodzaju komponentu. Każda z części przeszła szereg testów, dzięki czemu finalny odbiorca może być pewien wysokiej jakości oraz trwałości.