- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 189
- Szerokość [mm]: 26,4
- Szerokość powierzchni tarcia [mm]: 25
- Ciężar [kg]: 1,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | SHU851 |
BORG BECK | BBS6531 |
BOSCH | 0 986 487 965 |
DELPHI | LS2166 |
HELLA | 8DB 355 038-111 |
HELLAPAGID | 8DB 355 038-111 |
HYUNDAI | 58305D7A00 |
HYUNDAI | 58305D7A10 |
KIA | 58305D7A00 |
KIA | 58305D7A10 |
MAXGEAR | 19-4573 |
METZGER | MG 164 |
MGA | M976 |
MIN | MFR766 |
NK | 2799892 |
OJD | 105-0078 |
PAGID | H1858 |
RAICAM | RA31020 |
REMSA | 4500.00 |
ROADHOUS | 4500.00 |
TEXTAR | 91086300 |
WOKING | Z4500.00 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.