- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 200
- Szerokość [mm]: 40
- Okładzina hamulcowa: Z okładziną
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03 0137 0268 2 |
AUDI | 115 331 140 |
AUDI | 115 331 144 |
AUDI | 1H0 609 525 |
AUDI | 1H0 609 526 |
AUDI | 1H0 609 527 |
AUDI | 1H0 609 528 |
AUDI | 1H0 698 520 |
AUDI | 1H0 698 520 X |
AUDI | 1H0 698 525 |
AUDI | 1H0 698 525 V |
AUDI | 1H0 698 525 X |
AUDI | 357 698 525 X |
AUDI | 6Q0 609 527 A |
AUDI | 6Q0 698 525 |
AUDI | 6Q0 698 525 A |
AUDI | 6Q0 698 525 B |
AUDI | 6R0 698 525 A |
AUDI | 6U0 698 525 |
AUDI | 6U0 698 525 A |
AUDI | 6Y0 698 525 |
AUDI | 811 609 525 E |
AUDI | 811 609 526 E |
BENDIX | 361578 B |
BREMBO | S 85 513 |
CHERY | A11-3502170 |
CHERY | A113AH3502170 |
DELPHI | LS 1625 |
FEBI | 07013 |
FEBI | 37547 |
FEBI | 37562 |
FERODO | FMK605 |
FERODO | FSB 408 |
FTE | BB 1132 A1 |
GEELY | 3502145106 |
GIRLING | 32 937 466 NBH |
GIRLING | 5180929 |
GIRLING | 5185263 |
GIRLING | 5185269 |
GIRLING | 5315129 |
GIRLING | GS 8526 |
ICER | 79RBKT0003 |
JURID | 361578 J |
JURID | 381436J |
LPR | 05730 |
LPR | 06830 |
MAPCO | 8810 |
MAPCO | 9732 |
MAPCO | 9737 |
METELLI | 153-468 |
METELLI | 53-0468 |
METZGER | MG 571 |
METZGER | MG 571V |
METZGER | MG 571V1 |
MIN | MFR373 |
NK | 2799520 |
PAGID | H 8720 |
PEX | 6.013 |
QUINTON HA | BS836 |
RAICAM | RA26830 |
REMSA | 4046.00 |
REMSA | 4048.00 |
ROADHOUS | 4048 00 |
ROULUNDS | 0344 |
ROULUNDS | 0571 |
ROULUNDS | 680571 |
ROULUNDS | FO 0344 |
ROULUNDS | FO 0571 |
SBS | 18492799520 |
SEAT | 115 331 140 |
SEAT | 115 331 144 |
SEAT | 1H0 609 525 |
SEAT | 1H0 609 526 |
SEAT | 1H0 609 527 |
SEAT | 1H0 609 528 |
SEAT | 1H0 698 520 X |
SEAT | 1H0 698 525 |
SEAT | 1H0 698 525 V |
SEAT | 1H0 698 525 X |
SEAT | 357 698 525 X |
SEAT | 6C0 698 520 |
SEAT | 6Q0 698 525 |
SEAT | 6Q0 698 525 A |
SEAT | 6Q0 698 525 B |
SEAT | 6R0 698 520 X |
SEAT | 6R0 698 525 A |
SEAT | 6U0 698 525 |
SEAT | 6U0 698 525 A |
SEAT | 6Y0 698 525 |
SEAT | 811 609 525 E |
SEAT | 811 609 526 E |
SKODA | 115 331 140 |
SKODA | 115 331 144 |
SKODA | 1H0 609 525 |
SKODA | 1H0 609 526 |
SKODA | 1H0 609 527 |
SKODA | 1H0 609 528 |
SKODA | 1H0 698 520 X |
SKODA | 1H0 698 525 |
SKODA | 1H0 698 525 V |
SKODA | 1H0 698 525 X |
SKODA | 357 698 525 X |
SKODA | 6C0 698 520 |
SKODA | 6Q0 609 527 A |
SKODA | 6Q0 698 525 |
SKODA | 6Q0 698 525 A |
SKODA | 6Q0 698 525 B |
SKODA | 6R0 698 525 A |
SKODA | 6U0 698 525 |
SKODA | 6U0 698 525 A |
SKODA | 6Y0 698 525 |
SKODA | 811 609 525 E |
SKODA | 811 609 526 E |
TEXTAR | 83018300 |
TEXTAR | 83044701 |
TEXTAR | 83044704 |
TEXTAR | 84018300 |
TEXTAR | 84018301 |
TEXTAR | 84018302 |
TEXTAR | 84044700 |
TEXTAR | 84044701 |
TEXTAR | 84044702 |
TEXTAR | 84044703 |
TEXTAR | 84044705 |
TEXTAR | 84044706 |
TEXTAR | 84044707 |
TEXTAR | 84044708 |
TEXTAR | 91044400 |
TEXTAR | 91044700 |
TEXTAR | 98101 0447 0 4 |
TRUSTING | 124.284 |
VALEO | 562 080 |
VAUXH | 1H0698520X |
VAUXH | 1H0698525B |
VAUXH | 6Q0609527A |
VAUXH | 6Q0698525 |
VAUXH | 6Q0698525A |
VAUXH | 6R0698520X |
VW | 115 331 140 |
VW | 115 331 144 |
VW | 1H0 609 525 |
VW | 1H0 609 526 |
VW | 1H0 609 527 |
VW | 1H0 609 528 |
VW | 1H0 698 520 |
VW | 1H0 698 520 X |
VW | 1H0 698 525 |
VW | 1H0 698 525 B |
VW | 1H0 698 525 V |
VW | 1H0 698 525 X |
VW | 357 698 525 X |
VW | 6C0 698 520 |
VW | 6Q0 609 527 A |
VW | 6Q0 698 525 |
VW | 6Q0 698 525 A |
VW | 6Q0 698 525 B |
VW | 6R0 698 520 X |
VW | 6R0 698 525 A |
VW | 6U0 698 525 |
VW | 6U0 698 525 A |
VW | 6Y0 698 525 |
VW | 811 609 525 E |
VW | 811 609 526 E |
ZIMMERMANN | 10990.100.3 |
ZIMMERMANN | 10990.102.4 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.