- Szerokość [mm]: 42
- Ciężar [kg]: 1,899
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- System hamulcowy: BENDIX
- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 228,6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 8111 |
A.B.S. | 8588 |
ALFA | 60749883 |
ALFA | 60750467 |
APEC | SHU 55 |
ATE | 03.0137-0124.2 |
ATE | 03.0137-0139.2 |
BENDIX | 325554B |
BENDIX | 361130B |
BENDIX | 362229B |
BENDIX | 571217BAS |
BOSCH | 0 986 424 045 |
BOSCH | 0 986 487 285 |
BOSCH | 0 986 487 541 |
BOSCH | 0 986 487 546 |
BRADI | G.3715 |
BRAKE ENG | SH1037 |
CIFAM | 153-340 |
DACIA | 8455 458 172 |
DACIA | 8455 499 157 |
DAF | GBS1013 |
DAF | GBS1047 |
DELPHI | LS1142 |
DELPHI | LS1233 |
DELPHI | LS1395 |
DEX | 2088.204 |
E.T.F. | 09-0215 |
E.T.F. | 09-0346 |
FERODO | FSB133 |
FERODO | FSB43 |
FTE | BB1004A2 |
GIRLING | 5183153 |
GIRLING | 5185241 |
HPZEB | 1281 |
JURID | 361130J |
JURID | 571217JAS |
KAWE | 00020 |
KAWE | 02850 |
KAWE | 04290 |
LEADER PAR | 2080036.1 |
LUCAS_ELEC | GDB164 |
LUCAS_ELEC | GS8315 |
MAG | 360219192001 |
MAG | 360219196142 |
MAG | 363601701230 |
MAG | 363602601230 |
MAG | BSS 2020 |
MAG | BSS 2098 |
MAG | BSS 6142 |
METELLI | 53-0340 |
METZGER | MG 339 |
METZGER | MG 339V |
MIN | MFR160 |
MIN | MFR55 |
MOPR | MBS124 |
MOTAQUIP | VBS386 |
NECTO | N1033 |
NK | 2799230 |
NK | 2799238 |
OPTIMAL | BB-0172 |
OPTIMAL | BB-0272 |
PAGID | H1033 |
PEUGE | 4241.94 |
PEX | 6.029 |
PEX | 6.120 |
PEX | 7.113 |
QUINTON HA | BBF 546 |
QUINTON HA | BS546 |
QUINTON HA | BS555 |
RAICAM | 2590 |
REMSA | 4017.01 |
REMSA | 4017.02 |
REMSA | 4017.05 |
REMSA | 4017.07 |
RENAU | 7701 201 221 |
RENAU | 7701 201 381 |
RENAU | 7701 202 922 |
RENAU | 7701 349 705 |
RENAU | 7701 458 163 |
RENAU | 7701 458 164 |
RENAU | 7701 499 152 |
RENAU | 7701 499 153 |
RENAU | 7702 124 892 |
RHIAG | GF 230.10 |
ROADHOUS | 4017.01 |
ROADHOUS | 4017.02 |
ROADHOUS | 4017.05 |
ROADHOUS | 4017.07 |
ROULUNDS | 0114 |
ROULUNDS | 680114 |
SAMKO | 82850 |
SBS | SBS230 |
TALBO | 13557400 |
TALBO | 17582600 |
TEXTAR | 91011800 |
TEXTAR | 91024100 |
TEXTAR | 98101 0241 1 4 |
TEXTAR | 98101 0242 0 4 |
TEXTAR | 98101 0242 00 0 4 |
TEXTAR | 98101024114 |
TRISCAN | 0 986 424 045 |
TRISCAN | 0 986 487 285 |
TRISCAN | 0 986 487 541 |
TRISCAN | 0 986 487 546 |
TRISCAN | 1105-401701 |
TRISCAN | 1105-401702 |
TRISCAN | 1105-401705 |
TRISCAN | 1105-401706 |
TRISCAN | 1105-401707 |
TRISCAN | 25230 |
TRISCAN | 366088204 |
TRISCAN | 92-25230 |
TRISCAN | FRI043 |
TRISCAN | FSB133 |
TRISCAN | FSB43 |
TRUSTING | 088.204 |
TRW | GS8315 |
TRW | GS8317 |
UNI | GBS1333AF |
VALEO | 562016 |
VALEO | 562043 |
VALEO | 562096 |
VALEO | 562105 |
VEMA | 84590 |
VILLAR | 629.0650 |
ARO
|
CITROËN
|
DACIA
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.