Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2858-GL T6

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
RT 2858-GL T6
Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2858-GL T6
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2858-GL T6 - fot.1
  • Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2858-GL T6 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 420,00 zł
221,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
  • Producent:
    ROTINGER
  • Jednostka:
    sztuka
  • Lokalizacja w aucie:
    z tyłu
  • EAN:
    5901436399551
  • Numer katalogowy:
    2858-GL/T6
  • Typ tarczy hamulcowej:
    Wentylowana wewnętrznie

    Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

    Dowiedz się więcej

  • Typ tarczy hamulcowej:
    Perforowany

    Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

    Dowiedz się więcej

  • Średnica zewnętrzna [mm]:
    312
  • Średnica wewnętrzna [mm]:
    205,50
  • Średnica otworu centrującego [mm]:
    106
  • Wysokość [mm]:
    67,80
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]:
    18
  • Minimalna grubość [mm]:
    16
  • Ilość otworów:
    6
  • Wymiar gwintu:
    14,50
  • Ciężar [kg]:
    6,30
  • Średnica otworu [mm]:
    139,70
  • Stan:
    Fabrycznie nowy

    Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Tarcza hamulcowa RT 2858-GL T6 firmy ROTINGER

Parametry:
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowana wewnętrznie
  • Typ tarczy hamulcowej: Perforowany
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 312
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 205,50
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 106
  • Wysokość [mm]: 67,80
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18
  • Minimalna grubość [mm]: 16
  • Ilość otworów: 6
  • Wymiar gwintu: 14,50
  • Ciężar [kg]: 6,30
  • Średnica otworu [mm]: 139,70
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 2858-GL T6

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach ROTINGER w kategorii Tarcza hamulcowa

Stanisław

(16.01.2022)

5.0
Bardzo dobrej jakości tarcze w dobrej cenie , na ten moment spisują się lepiej od tarcz boscha które poprzednio miałem zamontowane

Opinia wystawiona dla Tarcza hamulcowa ROTINGER RT 1003

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RT 2858-GL T6 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 16891
APEC DSK2151
ASHIKA 61-02-209
ATE 24.0118-0709.1
BAW 024008012
BENDIX 562738BC
BLUEPRINT ADT343129
BORG BECK BBD5111
BORG BECK BBD5125
BOSCH 0 986 479 421
BOSCH 0 986 479 R57
BOSCH 0 986 479 S36
BOSCH 0 986 AB5 164
BOSCH 0 986 AB6 361
BOSCH 0 986 AB9 574
BOSCH 0 986 AB9 837
BOSCH F 026 A00 979
BRAKE ENG DI955989
BRECO BS8722
BREMBO 09.A334.10
BREMBO 09.A334.11
CAR 142.1282
DBA Austra DBA787
DBA Austra DBA793
DELPHI BG3184
DELPHI BG3557
FEBI 108393
FERODO DDF1743
FERODO DDF1743C
FERODO DDF1743C-1-D
FERODO DDF2094C
FIRST LINE FBD1355
GALFER B1.G218-0709.1
GALFER G2118709
GIRLING 6044842
HBJAKOPART J3312041
HELLA 8DD 355 114-861
HELLAPAGID 8DD 355 114-861
JAPANPAR DP-209
LEXUS 42431-60200
LEXUS 42431-60201
LEXUS 42431-60270
LEXUS 4243160201
LEXUS 4243160270
LPR T2000V
METELLI 23-0972C
MEYLE 30-15 523 0087
MEYLE 30-15 523 0087/PD
MEYLE 30-15 523 0109/PD
MIN MDC 1406
MJ Allen A NBD1010
NIPPARTS J3312041
NK 2045101
NK 204575
NK 3145101
NK 314575
PAGID 54701
PAGID 54701PRO
QH BENELUX 58124
QUINTON HA BDC 5197
QUINTON HA BSF 5197
REMSA 6956.10
REMY RAD1730C
ROTINGER RT 2858
ROTINGER RT 2858-GL
ROTINGER RT 2858-GL T3
ROTINGER RT 2858-GL T5
ROTINGER RT 2858-GL T9
RUV BRR530110
SBS 1815204575
TEXTAR 92170103
TOYOT 42431 60 295
TOYOT 42431 60130
TOYOT 42431 60190
TOYOT 42431-60200
TOYOT 42431-60201
TOYOT 4243160200
TOYOT 4243160201
TOYOT 4243160270
TOYOT BD126038E
TOYOTA FAW 42431-60200
TOYOTA FAW 42431-60201
TRISCAN 8120 131055
TRISCAN 8120 131059
TRISCAN 8120 13198
TRUSTING DF521
TRW DF4484
VALEO 197295
VALEO 297295
ZIMMERMANN 590280720
ZIMMERMANN 590280752

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Tarcza hamulcowa RT 2858-GL T6 pasuje do Twojego auta

 

LEXUS

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
5.0 (4 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opona diagonalna czy radialna? Jakie są różnice między nimi?

Opona diagonalna czy radialna? Na czym polegają główne różnice między nimi?

Zdecydowana większość opon dostępnych w naszym internetowym sklepie motoryzacyjnym iParts.pl to opony radialne. Ale przecież nie jest to jedyny typ opon, jakie występują na polskim rynku. Oprócz opon radialnych, wciąż mamy jeszcze opony diagonalne. Co to za opony? Czym różnią się opony diagonalne od radialnych i jakie jest ich zastosowanie?

czytaj więcej >
Jak odróżnić opony zimowe od letnich? Sprawdź nasz poradnik

Jak odróżnić opony zimowe od letnich? Po czym można rozpoznać, z jaką oponą macie do czynienia?

Rozróżnienie kategorii opon to coś, z czym doświadczeni kierowcy nie powinni mieć żadnych problemów. W przypadku początkujący lub zwyczajnie nie zwracających większej uwagi na kwestie techniczne może być z tym różnie. Dotyczy to zwłaszcza tych, którzy kupują opony „po staremu”, czyli nie przez internet – na iParts.pl, ale stacjonarnie. Jak ktoś taki może wówczas sam rozpoznać, jaką oponę właśnie ogląda? Co różni opony letnie od zimowych?

czytaj więcej >
TOP10 popularnych pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych

TOP10 pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych. Które aspekty używania wielosezonówek najbardziej interesują kierowców?

Nasi eksperci każdego dnia dostają od Was dziesiątki pytań o opony całoroczne. Czy warto je wybierać? Jak sprawdzą się na naszych drogach? Jak wpływają na zużycie paliwa? Na te i inne pytania postanowił odpowiedzieć specjalista iParts.pl na co dzień zajmujący się m.in. właśnie oponami. Zobaczcie, jaka będzie jego reakcja na 10 najczęściej zadawanych pytań o opony całoroczne.

czytaj więcej >
Jaki akumulator wybrać do mojego samochodu? Na co zwracać uwagę?

Jaki akumulator wybrać do samochodu? Wskazania producenta kontra własne potrzeby i doświadczenia

Gdy przychodzi do kupna nowego akumulatora, okazuje się, że kierowcy dzielą się na tych, którzy wybierają akumulator na podstawie zaleceń producenta auta oraz na tych, którzy zdają się głównie na własne potrzeby i doświadczenie. Którzy z nich mają rację? Którzy robią to lepiej? Jak powinno się wybierać akumulator do samochodu i na co każdorazowo warto zwracać uwagę przy tej okazji?

czytaj więcej >

Tarcza hamulcowa

Tarcze hamulcowe to typowy eksploatacyjny element samochodowego układu hamulcowego, który wymaga okresowej wymiany. Stan tarcz hamulcowych należy sprawdzać możliwe jak najczęściej z zachowaniem odpowiedniej regularności, ponieważ ich sprawność przekłada się na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Nagła awaria układu hamulcowego może z kolei doprowadzić do bardzo groźnych konsekwencji.

Najczęstszym objawem zużytych tarcz hamulcowych jest tzw. bicie tarcz podczas hamowania samochodem, które da się wyczuć mocnymi drganiami na kierownicy. Taki objaw jest już stosunkowo niebezpieczny i to w zasadzie ostateczny znak dla kierowcy, by jak najszybciej wymienić tarcze na nowe. Zużycie tarcz dyktowane jest przede wszystkim stylem jazdy kierowcy. Im bardziej agresywny styl, tym szybsze zużycie się tarcz.

Producenci części do układów hamulcowych zalecają, by tarcze hamulcowe wymieniać w przedziale 60 000 a 80 000 kilometrów przebiegu. Nie jest to jednak sztywna reguła, bo wiele nadal zależeć będzie od stylu jazdy kierowcy. Dlatego najlepszym sposobem nadal pozostaje regularna kontrola stanu technicznego samochodu i sprawdzanie grubości oraz stanu tarcz.

Wybór nowych tarcz hamulcowych do samochodu nie należy do łatwych. Rynek części zamiennych do samochodów oferuje bardzo dużą ilość modeli tarcz do układu hamulcowego, dedykowanych wielu popularnym markom samochodów. Podczas wyboru najlepiej unikać kupowania zamienników nieznanych producentów i wybrać produkty znanych i cenionych marek. Tylko takie tarcze hamulcowe znajdziecie na iParts.pl.

ROTINGER

Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.

Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.

Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

Cechy Części

Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Tarcza hamulcowa perforowana / wentylowana
Bardzo często wykorzystywany typ tarczy hamulcowej przy sporcie i tuningu. Wentylowana tarcza dodatkowo poprzecznie nawiercana, w której gorące powietrze dzięki przerwie między dwoma połowami tarczy hamulcowej jest wyrzucane na zewnątrz, a podzespół nie nagrzewa się tak bardzo jak pełna tarcza hamulcowa, szczególnie przy silnym hamowaniu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze