- Temperatura otwarcia [°c]: 92
- Średnica zewnętrzna [mm]: 52,0
- Ciężar [kg]: 0,07
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
(13.11.2021)
Do m54b22 pasował idealnie. Dobra jakość wykonania i mogę polecić
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia FEBI BILSTEIN 43624
(05.02.2015)
Opinia wystawiona dla Korpus termostatu FEBI BILSTEIN 34997
(19.03.2013)
Opinia wystawiona dla Termostat układu chłodzenia FEBI BILSTEIN 12773
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 80363 |
AKRON-MALÒ | TER458 |
APEC | ATH1066 |
APEC | ATH1126 |
ATECSO | TRM00263 |
AUTOMOTOR | PTH1765 |
AUTOTEAM | M401694 |
AUTOTEAM | M4836 |
AVA | FDTS001 |
Alfa e-Par | AF12232 |
Aslyx | AS-535530 |
BEHR | TX 327 92D |
BGA | CT2319 |
BGA | FA23000 |
BORG BECK | BBT1140 |
BORG BECK | BBT417 |
BORG BECK | BBT435 |
CALORSTAT | TH5077.92J |
CAUTEX | 758291 |
CAUTEX | 775410 |
CONTINENTA | 28.0200-4074.2 |
CSV ELECTR | CTH2836 |
CSV ELECTR | CTH2836A |
DAYCO | DT1131V |
DENSO | DTM91363 |
DIAMAX | AD02053 |
DT SPARE P | 13.42078 |
EPS | 1.880.928 |
ERA | 350610A |
ESEN SKV | 20SKV124 |
FACET | 7.8928 |
FARE SA | 31871 |
FARE SA | 36018 |
FAST | FT58017 |
FIRST LINE | FTK417 |
FIRST LINE | FTK435 |
FIRST LINE | FTS1140 |
FISPA | 94.836 |
FORD USA | CM5G9K478FA |
FORD USA | CM5G9K478FB |
FORD USA | CM5G9K478GA |
FORD | 1 765 657 |
FORD | 1 812 482 |
FORD | 1 829 180 |
FORD | 1 872 633 |
FORDMOCO | CM5G-61J20-AA |
FORDMOCO | CM5G-9K478-FA |
FORDMOCO | CM5G-9K478-FB |
FORDMOCO | CM5G-9K478-GA |
GATES-AU | TH50292G1 |
GATES-SEA | TH50292G1 |
GATES | TH50292G1 |
GK | 701269 |
GOOM | THE-0091 |
HELLA | 8MT 354 777-911 |
HEPU | TM1269 |
HOFFER | 8192836 |
KAMOKA | 7710060 |
KRAFTVOLL | 08100222 |
KW | 580 928 |
MAG | 352317004910 |
MAHLE | TX 327 92D |
MDR | EPS-1880 928 |
MEATDORIA | 92836 |
METALCAUCH | 30174 |
METZGER | 4006310 |
MEYLE | 728 228 0005 |
MI.R.A. | 15/2898 |
MI.R.A. | 15/2898K |
MOTORAD | 363-91 |
MOTORAD | 363-91K |
MTETHOMSON | VT593.92 |
NAPA | NTH1066 |
NAPA | NTH1126 |
NTY | CTM-FR-018 |
OPENPARTS | TRM1147.00 |
OSSCA | 30483 |
PLYOM | P758291 |
PLYOM | P775410 |
QUINTON HA | QTH947CF |
QUINTON HA | QTH947K |
RECOFICIAL | CTH2836 |
SIDAT | 94.836 |
STC | T430174 |
SWAG | 50 10 6104 |
TOPRAN | 305 170 |
TRICLO | 467017 |
TRISCAN | 8620 17591 |
UNIGOM | 341430 |
VALEO | 819722 |
VEMO | V25-99-1751 |
VEMO | V25-99-1752 |
VEMO | V25-99-1770 |
WE PARTS | 421150469 |
WILMINK | WG1749717 |
WILMINK | WG1937788 |
WILMINK | WG2113171 |
WILMINK | WG2224812 |
WILMINK | WG2227469 |
WILMINK | WG2258085 |
alp | ALP-006037 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.