- Temperatura otwarcia [°c]: 85
- Średnica 1 [mm]: 67
- Średnica 2 [mm]: 42
- Wysokość 1 [mm]: 24,5
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 38-0S-S01 |
BORGW WAHL | 4176.85D |
CALORSTAT | TH5699.85 |
CALORSTAT | TH5699.85J |
CHEVR | 606 203 02 75 |
DAEWOO | 606 203 02 75 |
FACET | 7.8280 |
FEBI | 09672 |
FEBI | 10265 |
GATES | TH12685G1 |
JAPKO | VT-S01 |
MAHLE | TX 29 85 D |
MERCE | 004 203 09 75 |
MERCE | 601 200 00 15 |
MERCE | 6042030075 |
MERCE | 606 203 02 75 |
MERCE | 606 203 05 75 |
MERCE | 6062090175 |
MOTORAD | 251-85K |
MULTI | 0820117806 |
PUCH | 601 200 00 15 |
QUINTON HA | QTH423K |
SSANG | 6062030275 |
SSANG | 6062030575 |
DAEWOO
|
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
SSANGYONG
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
Continental to niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne o globalnym zasięgu. To jedno z największych i najbardziej renomowanych przedsiębiorstw w branży to wszechstronny producent części samochodowych. Jednak za sukces firmy bez wątpienia odpowiada jedna kategoria produktów, a mianowicie opony samochodowe. Niezmiennie, niemal od początku istnienia, Continental znany jest przede wszystkim z produkcji najwyższej klasy ogumienia.
W asortymencie producenta opon Continental znajduje się wszelkiego rodzaju ogumienie przeznaczone dla samochodów osobowych. Firma produkuje opony zimowe, letnie oraz całoroczne. W ofercie znajdują się zarówno modele przeznaczone do agresywnej jazdy, jak i lekkie opony dla spokojniejszych kierowców. Ponadto, Continental posiada również szereg propozycji dla producentów i posiadaczy aut dostawczych oraz ciężarowych, a także pojazdów rolniczych, maszyn przemysłowych czy rowerów.
Koncern motoryzacyjny Continental to przedsiębiorstwo z ogromnym kapitałem, infrastrukturą na całym świecie oraz z najnowocześniejszym zapleczem laboratoryjnym. To wszystko sprawia, że producent wyznacza trendy w produkcji opon samochodowych, wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne. Opony Continental spełniają najwyższe standardy, zapewniając bezpieczeństwo oraz doskonałą przyczepność przy minimalnym oporze.
Firma Continental powstała w 1871 roku w Niemczech. Do dzisiaj jej główna siedziba znajduje się właśnie w tym kraju. Niemniej oddziały przedsiębiorstwa oraz jego spółki zależne znaleźć można w wielu krajach na różnych kontynentach. Części samochodowe Continental, w tym przede wszystkim ogumienie tej marki, sprzedawane są w zdecydowanej większości krajów świata.