- Temperatura otwarcia [°c]: 87
- Rodzaj koprusu: Bez obudowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 62070BW |
A.I.C. | 56067 |
A.Z. Meist | AZMT-46-040-2058 |
A.Z. Meist | AZMT-46-040-2086 |
A.Z. Meist | AZMT-46-040-2089 |
A.Z. Meist | AZMT-46-040-2090 |
A.Z. Meist | AZMT-46-040-2097 |
AKRON-MALÒ | TER470 |
APEC | ATH1072 |
APEC | ATH1104 |
APEC | ATH1131 |
APXENERGY | XT7088 |
ASAM | 77179 |
AUTOMOTOR | PTH5178 |
BBR | 001-10-17179 |
BGA | CT0911 |
BMW | 11 51 8 512 234 |
BMW | 7 805 192 |
BMW | 8 512 234 |
BORG BECK | BBT340 |
BORG BECK | BBT491 |
CALORSTAT | TH7287.87 |
CSV ELECTR | CTH2686K |
CSV ELECTR | CTH2804 |
CSV ELECTR | CTH2805 |
DAYCO | DT1142V |
DENSO | DTM87544K |
DIPASPORT | TRM108N |
EPS | 1.880.762 |
EPS | 1.880.762K |
EPS | 1.880.762S |
EPS | 1.880.763K |
EPS | 1.880.827K |
EPS | 1.880.851 |
EPS | 1.880.851K |
ERA | 350611A |
FACET | 7.8762K |
FACET | 7.8762S |
FACET | 7.8763K |
FACET | 7.8827 |
FACET | 7.8827K |
FACET | 7.8851 |
FACET | 7.8851K |
FEBI | 105993 |
FEBI | 44683 |
FEBI | 44685 |
FIRST LINE | FTK340 |
FIRST LINE | FTK491 |
FISPA | 94.686 |
FISPA | 94.686K |
FISPA | 94.805 |
GATES | 7412-10665 |
HELLA | 8MT 354 777-281 |
HELLA | 8MT 354 777-291 |
HELLA | 8MT 354 777-651 |
HELLA | 8MT 354 777-811 |
HOFFER | 8192686 |
HOFFER | 8192686K |
HOFFER | 8192804 |
HOFFER | 8192805 |
JAPANPAR | VT-0108 |
JDEUS | TH0050003 |
KW | 580 762K |
KW | 580 762S |
KW | 580 763K |
KW | 580 827 |
KW | 580 827K |
KW | 580 851 |
KW | 580 851K |
LEXUS | SU004-00002 |
MAG | 352317003260 |
MAG | 352317004120 |
MAG | 54487 |
MAG | TE0326 |
MAHLE | 72386595 |
MAHLE | 72386596 |
MAHLE | 72386605 |
MAHLE | 72386607 |
MAHLE | TX 163 87D2 |
MAXGEAR | 67-0083 |
MDR | EPS-1880 762 |
MDR | EPS-1880 762K |
MDR | EPS-1880 762S |
MDR | EPS-1880 763 |
MDR | EPS-1880 827K |
MDR | EPS-1880 851 |
MDR | EPS-1880 851K |
MEATDORIA | 92686K |
MEATDORIA | 92804 |
MEATDORIA | 92805 |
METZGER | 4006366 |
MEYLE | 328 228 0010 |
MINI | 11 51 8 512 234 |
MINI | 7 805 192 |
MINI | 8 512 234 |
MOTORAD | 544-87K |
NRF | 725219 |
NRF | 725274 |
NTY | CTM-BM-048 |
OPENPARTS | TRM1022.00 |
OSSCA | 28186 |
Omnicraft | 2457845 |
PATRON | PE21155 |
PREX | P207013 |
QUINTON HA | QTH689K |
SASIC | 3306109 |
SIDAT | 94.686K |
SIDAT | 94.804 |
SIDAT | 94.805 |
SWAG | 20 94 4684 |
SWAG | 20 94 4685 |
TOPRAN | 503 055 |
TOYOT | SU004-00002 |
TRICLO | 462497 |
TRICLO | 462498 |
TRISCAN | 8620 43287 |
VALEO | 820264 |
VEMO | 20-99-0169 |
VEMO | 20-99-0170 |
VEMO | V20-99-0169 |
WE PARTS | 421150331 |
WE PARTS | 421150440 |
WE PARTS | 421150441 |
BMW
|
MINI
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.