- Temperatura otwarcia [°c]: 88
- Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | TER219 |
CALORSTAT | TH6733.88J |
CAUTEX | 952201 |
DENSO | DTM88567 |
ERA | 350414 |
FAE | 5352088 |
FARE SA | 21995 |
HOFFER | 8192715 |
IMPERGOM | 90664 |
MAPCO | 28841 |
MEATDORIA | 92715 |
METALCAUCH | 30264 |
METZGER | 4006096 |
MOTAQUIP | LVTK207 |
SASIC | 3306060 |
SIDAT | 94.715 |
SKODA | 007072211A |
SKODA | 047121111D |
SKODA | 047121111E |
SKODA | 047121111Q |
STC | T430264 |
TOPRAN | 110 655 |
TRISCAN | 8620 13487 |
TRISCAN | 8620 31488 |
TRISCAN | 8620 44388 |
VAG | 047121111P |
VAG | 047121111Q |
VALEO | 820795 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
Metalcaucho to hiszpańska firma założona w 1987 roku Barcelonie jako stowarzyszenie grupy małych fabryk, które wówczas zajmowały się wykonywaniem elementów z gumy, metalu oraz tworzyw sztucznych. Od momentu powstania grupy, jeszcze w latach 80-tych rozpoczął się dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa, co pozwoliło wkroczyć na rynek światowy.
Od początku przedsiębiorstwo miało na celu produkować wysokiej jakości części zamienne, które byłyby alternatywą dla części OE oferowanych przez producentów samochodów. Z biegiem czasu firma Metalcaucho objęła swoją ofertą większość popularnych marek samochodów oferowanych na rynku europejskim, dzięki czemu swoją ofertą była w stanie zaspokoić wielu konsumentów.
Metalcaucho do dziś stawia sobie za cel dostarczanie wszystkich niezbędnych części samochodowych potrzebnych w czasie eksploatacji pojazdu. Oferta przedsiębiorstwa jest niezwykle atrakcyjna i unikatowa, gdyż wiele produktów, które oferuje Metalcaucho w swojej ofercie nie posiada konkurencja. W fabrykach firmy wytwarzane są nie tylko części eksploatacyjne, ale również szeroka gama części zamiennych, dynamicznie dostosowując się do potrzeb rynku. Przedsiębiorstwo posiada własne ilustrowane katalogi, które zawierają szczegółowe opisy oraz powiązane numery OE, dzięki czemu możliwy jest prawidłowy i bezbłędny dobór potrzebnych części zamiennych.