- Temperatura otwarcia [°c]: 87
- Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 85717 |
4U Autopa | 16404VV |
4U Autopa | 16405VV |
A.Z. Meist | AZMT-46-040-2258 |
ABAKUS | 053-025-0010 |
ACEMARK | 231920 |
AKRON-MALÒ | TER438 |
APEC | ATH1086 |
AUTOMEGA | 160046810 |
AUTOMEGA | 30121011106FF |
AUTOTEAM | M4396 |
Alfa e-Par | AF07951 |
BAPMIC | TOPT1306010 |
BBR | 001-10-21450 |
BE TURBO | 300165 |
BEHR | TI 6 87 |
BGA | CT5050 |
BIRTH | 80060 |
BOGAP | A4245138 |
BORG BECK | BBT249 |
BORG BECK | BTS471.109 |
BORGW WAHL | 411187.87D |
BORSEHUNG | B18688 |
BRÜCK GERM | 06F121111F |
BSG | BSG 90-126-046 |
BUGIAD | BSP21540 |
CALORSTAT | TH7002.87J |
CAUTEX | 754710 |
CONTINENTA | 28.0200-4244.2 |
CSV ELECTR | CTH2396 |
CSV ELECTR | CTH2776 |
DAYCO-AU | DT168A |
DAYCO | DT1089H |
DENSO | DTM87580 |
DIAMAX | AD02048 |
DRIVE | DP2310.14.0644 |
EPS | 1.880.680 |
ERA | 350288 |
ERA | 350288A |
ESEN SKV | 20SKV144 |
EURO ESPAÑ | 06F121111F |
FACET | 7.8680 |
FAE | 5353087 |
FARE SA | 3836 |
FARE-MX | 3836 |
FEBI | 109178 |
FIRST LINE | FTK249 |
FIRST LINE | FTS471.109 |
FISPA | 94.396 |
GATES-AU | TH40187G1 |
GATES-MX | 34719 |
GATES-SEA | TH40187G1 |
GATES | TH40187G1 |
GK | 701133 |
GOOM | THE-0040 |
HELLA | 8MT 354 776-651 |
HEPU | TM1133 |
HOFFER | 8192396 |
Hamburg Te | 3150-00801 |
IMPERGOM | 90549 |
ITN | 17-1435-87G |
JPG | 1114602210 |
JPG | 1114602219 |
KAMOKA | 7710190 |
KRAFTVOLL | 08100136 |
KW | 580 680 |
MAG | 352058087000 |
MAG | 352317000110 |
MAG | 352317100110 |
MAG | 359001200580 |
MAHLE | TI 312 87 |
MAHLE | TI 6 87 |
MAPCO | 28818 |
MAXGEAR | 67-0113 |
MDR | EPS-1880 680 |
MEATDORIA | 92396 |
METALCAUCH | 03518 |
MEYLE | 128 228 0019 |
MOTAQUIP | VTK122 |
MOTORAD | 580-87 |
MTETHOMSON | VT578.87 |
MTR | 12165150 |
Meistersat | 06F121111F |
NANFENG | NF0102 |
NAPA | NTH1086 |
NRF | 725339 |
NTY | CTM-VW-003 |
OSSCA | 11675 |
Omnicraft | 2458035 |
PATRON | PE21174 |
PLYOM | P754710 |
QF | QF15A00072 |
QH BENELUX | QTH655K |
QUINTON HA | QTH655K |
RECOFICIAL | CTH2396 |
RECOFICIAL | CTH2776 |
RIDEX | 316T0150 |
SASIC | 3306072 |
SCHNIEDER | VAS77.00046 |
SIDAT | 94.396 |
STC | T403518 |
SWAG | 30 10 9178 |
Stark | SKTC-0560149 |
TOPRAN | 110 354 |
TRICLO | 462306 |
TRISCAN | 8620 255 87 |
TRISCAN | 8620 25587 |
TTC | 07.19.263 |
VAG | 06F 121 111 F |
VAG | 06F 121 111 J |
VEMA | 460042 |
VEMO | V15-99-2022 |
VEMO | V15-99-2022-1 |
WE PARTS | 421150166 |
WILMINK | WG1217698 |
WILMINK | WG1261836 |
WILMINK | WG1409292 |
WILMINK | WG1760357 |
WILMINK | WG2029986 |
WILMINK | WG2113130 |
WILMINK | WG2228237 |
vika | 11210961301 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.