- Średnica wewnętrzna [mm]: 20
- Średnica zewnętrzna [mm]: 50,3
- Długość [mm]: 42,5
- Ciężar [kg]: 0,26
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 040135B |
BGA | BU9932 |
BIRTH | 2268 |
BIRTH | 2359 |
BOGE | 87-794-A |
BORG BECK | BSK6346 |
COMLINE | CRB3075 |
CORTECO | 49398119 |
CORTECO | 49398951 |
DELPHI | TD397W |
DYS | 37-05021-6 |
FAG | 829 0339 10 |
FEBI | 08905 |
FEBI | 09404 |
FEBI | 9404 |
FIRST LINE | FSK6346 |
GSP | 510517 |
GSP | 530232 |
GUD | GSP601658 |
KAMOKA | 8800388 |
KAWE | 8500 23821 |
KRAFT AUTO | 4231090 |
LEMFO | 11323 |
LEMFO | 11323 01 |
LYNXAUTO | C8425 |
MAPCO | 36912 |
MAXGEAR | 72-1353 |
MERCE | 202 333 87 14 |
MERCE | A 202 333 87 14 |
METZGER | 52018808 |
MOOG | ME-SB-1356 |
OCAP | 0901520 |
OCAP | 1215549 |
OPTIMAL | F8-5307 |
QUINTON HA | EMS8143 |
REDAELLI R | MESB8 |
RHIAG | 28.16.740 |
SIDEM | 849604 |
SIDEM | 849678 |
SKF | VKDS 338053 |
SKF | VKDS 338056 |
SPIDAN | 410646 |
STELLOX | 87-07003-SX |
SWAG | 10 60 0027 |
SWAG | 10 60 0033 |
TALOSA | 57-01842 |
TALOSA | 57-05809 |
TALOSA | 57-13427 |
TEDGUM | 00415025 |
TOPRAN | 400 341 |
TRISCAN | 8500 23821 |
TRW | JBU612 |
VEMA | 20902 |
VEMA | 210187 |
WILMINK | WG2239443 |
WILMINK | WG2239556 |
MERCEDES-BENZ
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Tuleja wahacza VEMA 20902 | VEMA | Brak ceny |
Tuleja wahacza BOGE 87-794-A | BOGE | Brak ceny |
Tuleja wahacza FLENNOR FL4296-J | FLENNOR | Brak ceny |
Tuleja wahacza AKRON-MALÒ 240831 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Tuleja wahacza AKRON-MALÒ 24085 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
SBS 19015003315 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.