- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Grubość [mm]: 54
- Ciężar [kg]: 0,183
- Ilość montowana w aucie: 2
- Materiał: Guma / metal
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12
- Średnica zewnętrzna [mm]: 48
- Średnica zewnętrzna [mm]: 28
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1K0199231J |
AUDI | 1K0199231J+ |
AUDI | 1K0199232J |
AUDI | 1K0199232J+ |
AUDI | 1K0407182 |
AUDI | 1K0407182+ |
FEBI | 27069 |
FEBI | 27071 |
FEBI | 31253 |
FEBI | 32541 |
FEBI | 32542 |
MEYLE | 100 199 0085/HD |
MEYLE | 100 199 0086/HD |
MEYLE | 100 610 0027/HD |
MEYLE | 100 610 0041 |
MEYLE | 100 610 0042 |
MEYLE | 100 610 0043 |
MEYLE | 100 610 0045 |
MEYLE | 100 610 0046 |
MEYLE | 100 610 0062/HD |
MEYLE | 100 610 0086/HD |
SEAT | 1K0199231J |
SEAT | 1K0199231J+ |
SEAT | 1K0199232J |
SEAT | 1K0199232J+ |
SEAT | 1K0407182 |
SEAT | 1K0407182+ |
SKODA | 1K0199231J |
SKODA | 1K0199231J+ |
SKODA | 1K0199232J |
SKODA | 1K0199232J+ |
SKODA | 1K0407182 |
SKODA | 1K0407182+ |
VAICO | V10-0707 |
VW | 1K0199231J |
VW | 1K0199231J+ |
VW | 1K0199232J |
VW | 1K0199232J+ |
VW | 1K0407182 |
VW | 1K0407182+ |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Tuleja wahacza FLENNOR FL4522-J | FLENNOR | Brak ceny |
Tuleja wahacza FLENNOR FL5313-J | FLENNOR | Brak ceny |
Tuleja wahacza FLENNOR FL5625-J | FLENNOR | Brak ceny |
Tuleja wahacza KAWE 8500 29876 | KAWE | Brak ceny |
Tuleja wahacza FORTUNE LINE FZ91609 | FORTUNE LINE | Brak ceny |
Tuleja wahacza SBS 19125104737 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.
Vika to europejski producent części samochodowych, w ostatnich latach znacząco zyskujący na popularności. Firma zajmuje się produkcją auto części na rynek części zamiennych. Niemniej mechanicy i użytkownicy doceniają jakość podzespołów, która często dorównuje jakości elementów oryginalnych.
Części zamienne Vika to podzespoły do aut wyprodukowanych przez niemiecką grupę Volkswagen. W ofercie znajdziemy liczne części Vika kompatybilne z nowymi i starymi Volkswagenami, a także samochodami takich marek zależnych, jak: Skoda, Seat, czy Audi.
Dominującą pozycję w katalogu zajmują części silnika Vika. Poza kluczowymi częściami jednostki napędowej, producent oferuje również liczne paski napędowe i filtry. W asortymencie znajdują się wszelkiego typu filtry samochodowe. Vika produkuje również liczne części układu zawieszenia i kierowniczego. Za wysoko jakościowe uznaje się amortyzatory, wahacze i drążki kierownicze tej marki. Ponadto z roku na rok poszerza się lista części hamulcowych oferowanych przez firmę Vika.
Producent już dzisiaj posiada bogatą ofertę dla kierowców samochodów Volkswagen, Seat, Audi i Skoda. Niemniej oferta jest nieustannie powiększana, aby zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców europejskich.