- Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
- Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
- Ciężar netto [kg]: 5,6
- Jakosć: OE REMAN
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AISIN | 65012 |
BE TURBO | 124408 |
BE TURBO | 124408K1 |
BE TURBO | 124408RED |
BE TURBO | 124408REDK1 |
BMW | 11652247297 |
BMW | 11652247297F |
BMW | 11652247297G |
BMW | 11652247297H |
BMW | 11652247901 |
BMW | 11652247901H |
BMW | 11652247905 |
BMW | 11652247905H |
BMW | 11652248901 |
BMW | 11652248901G |
BMW | 11652248905 |
BMW | 11652248905G |
BMW | 11652414341 |
BMW | 2247237 |
BMW | 2247297 |
BMW | 2247297F |
BMW | 2247297G |
BMW | 2247297H |
BMW | 2247901 |
BMW | 2247901104 |
BMW | 2247901H |
BMW | 2247905 |
BMW | 2247905H |
BMW | 2248901 |
BMW | 2248901G |
BMW | 2248905 |
BMW | 2248905G |
BMW | 2414341 |
BTS TURBO | T911341 |
BTS TURBO | T911341BL |
BTS TURBO | T911341BT |
BTS TURBO | T981039 |
BTS TURBO | T981039BL |
BTS TURBO | T981039BT |
DELPHI | HNX123 |
DELPHI | HRX123 |
DIPASPORT | TRB012DPSN |
DIPASPORT | TRB012R |
DRI | 729115240 |
ELSTOCK | 91-1524 |
FISPA | 49.012 |
GARRETT | 700447-0001 |
GARRETT | 700447-0003 |
GARRETT | 700447-0004 |
GARRETT | 700447-0005 |
GARRETT | 700447-0006 |
GARRETT | 700447-0007 |
GARRETT | 700447-0008 |
GARRETT | 700447-1 |
GARRETT | 700447-3 |
GARRETT | 700447-4 |
GARRETT | 700447-5 |
GARRETT | 700447-5001S |
GARRETT | 700447-5003S |
GARRETT | 700447-5004S |
GARRETT | 700447-5005S |
GARRETT | 700447-5007S |
GARRETT | 700447-5008S |
GARRETT | 700447-5009S |
GARRETT | 700447-6 |
GARRETT | 700447-7 |
GARRETT | 700447-8 |
GARRETT | 700447-9009S |
GARRETT | 7004470 |
GARRETT | 7004471 |
GARRETT | 7004472 |
GARRETT | 7004473 |
GARRETT | 7004474 |
GARRETT | 7004475 |
GARRETT | 7004476 |
GARRETT | 7004477 |
GARRETT | 7004478 |
GARRETT | 7004479 |
JPG | 1417400400 |
MAHLE | 082 TL 14408 000 |
MAHLE | 082TC14408000 |
MEATDORIA | 65012 |
SCHLUTTER | 166-04021 |
SCHLUTTER | 166-04021 D |
SCHLUTTER | 166-04021D |
SCHLUTTER | 166-04021EOL |
SCHLUTTER | 166-04021EOLD |
SCHLUTTER | 166-04025 |
SCHLUTTER | 166-04025 D |
SCHLUTTER | 166-04025D |
SCHLUTTER | 166-04025EOL |
SCHLUTTER | 166-04025EOLD |
SCHLUTTER | 172-03400 |
SCHLUTTER | 172-03400EOL |
SCHLUTTER | PRO-04021 D |
SCHLUTTER | PRO-04021D |
SCHLUTTER | PRO-04025 |
SCHLUTTER | PRO-04025 D |
SCHLUTTER | PRO-04025D |
TMI | PA7004472 |
TURBO-MOT | 680442 |
TURBO-MOT | 680442OR |
TURBO-MOT | TK4180442 |
TURBO-MOT | TK4180442R |
TURBOSHOET | 1100458 |
TURBOSHOET | GAR700447-2008 |
TURBOSHOET | GAR700447-2008X |
WILMINK | WG1131551 |
WILMINK | WG1482346 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Turbosprężarka to element spotykany w wielu samochodach poruszających się po polskich drogach. Do niedawna była to typowa z części samochodowych silnika wysokoprężnego. Aktualnie turbosprężarki montuje się jednak także w silnikach benzynowych. To podzespół, który składa się w zasadzie z dwóch elementów - turbiny oraz sprężarki.
Podstawowa rola turbosprężarki sprowadza się do dostarczania większej ilości powietrza do komory spalania silnika spalinowego. Ma to na celu zwiększenie momentu obrotowego i tym samym mocy silnika samochodowego. Źródło zasilania tego podzespołu to gazy, które wydostają się z komory spalania do układu wydechowego.
Do typowych objawów zużycia lub usterki turbosprężarki należy zaliczyć przede wszystkim charakterystyczny odgłos (mocny świst), który powstaje podczas wkręcania się turbiny na wyższe obroty. Z reguły winny jest wirnik, który został uszkodzony. Narażone na zużycie i awarie będą także uszczelniacze, a wyraźnym objawem ich uszkodzenia będzie wyciek oleju z turbosprężarki. Stosunkowo częstym awariom ulegają także łożyska.
Innym typowym objawem awarii turbosprężarki jest wyczuwalny spadek mocy silnika. W końcu to element, który w dużym stopniu wpływa na osiągi jednostki napędowej. Za spadek mocy może odpowiadać jednak także wiele innych usterek dlatego należy udać się do warsztatu w celu diagnozy problemu.
Rozwiązanie problemu jest w zasadzie tylko jedno. Wymiana całego podzespołu z wykorzystaniem wysokiej jakości części zamiennych. Oczywiście tylko takie sprawdzone zamienniki znajdziecie w sklepie iParts.pl. Kupując tego typu fabrycznie nowy produkt, będziecie mieć gwarancję bezawaryjnej pracy na długi czas, a nie jak w przypadku regenerowanego produktu.
Lucas to firma z bogatą historią, której początki sięgają już 1875 roku. Początkowo brytyjskie przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją lamp rowerowych, jednak z powodu dynamicznego rozwoju motoryzacji, postanowiło wejść również w tę branżę. Dosyć szybko części Lucas stały się cenione przez fachowców. Z czasem firma coraz bardziej poszerzała asortyment, dzięki czemu dzisiaj wśród części samochodowych Lucas znaleźć można wszystkie lampy i reflektory potrzebne w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych. To nie wszystko, auto części Lucas to także części rozrządu, poszczególne elementy silnika, układu wydechowego, układu zapłonowego i wiele więcej. Powszechnie części Lucas wciąż kojarzone są głównie z oświetleniem i pozostałą elektryką samochodową. Choć wciąż jest to największa kategoria produktowa w asortymencie firmy, jej oferta jest dziś kompleksowa.
Firma Lucas została założona w Wielkiej Brytanii, gdzie do dzisiaj mieści się jej główna siedziba. Niemniej jednak oddziały przedsiębiorstwa znajdują się na 4 kontynentach, a części samochodowe Lucas są dystrybuowane do większości krajów świata. Wielu producentów korzysta z nich podczas pierwszego montażu, pozostałe trafiają na aftermarket.