- Grubość [mm]: 1,63
- Materiał: Metal
- Ilość otworów: 2
- Ciężar [kg]: 0,250
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-46-09-908B |
AJUSA | 10167010 |
ASHIKA | 46-09-908B |
AUDI | 03G 103 383 A |
AUDI | 03G 103 383 AB |
AUDI | 3G 103 383 A |
AUDI | 3G 103 383 AB |
Autopumps | AHGW018L |
BAPMIC | BK0425260015 |
BBFREDLINE | 34JE006 |
BGA | CH0525A |
BGA | HN4396 |
CHRYS | 68033094AA |
CORTECO | 414162P |
DODGE | 68033094AA |
ELRING | 150.390 |
ELWISROYAL | 0056132 |
ET ENGINET | TH0074 |
ET ENGINET | TH0074BT |
ET ENGINET | TH0074BTVR1 |
FA1 | EC1100-922 |
FAI | HG1360A |
FEBI | 105953 |
GLASER | H18124-10 |
GUARNITAUT | 104797-3852 |
GUARNITAUT | 104797-5252 |
HART | 720 216 |
HBJAKOPART | J1255063 |
IAP | 118-10071 |
JAPANPAR | GT-908B |
JAPKO | 46908B |
JEEP | 68033094AA |
MAG | 600000026310 |
MEC-DIESEL | 878750 |
MITSUBISHI | MN980033 |
MOTIVE | HGW018L |
NIPPARTS | N1255053 |
PATRON | PG2-0181 |
PAYEN | AG8800 |
REINZ | 61-33770-10 |
RIDEX | 318G0138 |
SEAT | 03G 103 383 A |
SEAT | 03G 103 383 AB |
SEAT | 3G 103 383 A |
SEAT | 3G 103 383 AB |
SKODA | 03G 103 383 A |
SKODA | 03G 103 383 AB |
SKODA | 3G 103 383 A |
SKODA | 3G 103 383 AB |
STELLOX | 11-25385-SX |
Stark | SKGCH-0470055 |
TRISCAN | 501-85142 |
VW | 03G 103 383 A |
VW | 03G 103 383 AB |
VW | 3G 103 383 A |
VW | 3G 103 383 AB |
WILMINK | WG1003085 |
WILMINK | WG1087050 |
WILMINK | WG1090908 |
WILMINK | WG1103382 |
WILMINK | WG1227520 |
WILMINK | WG1449368 |
WILMINK | WG1929911 |
WILMINK | WG2134058 |
WILMINK | WG2134061 |
WILMINK | WG2227423 |
vika | 11031401501 |
AUDI
|
CHRYSLER
|
DODGE
|
JEEP
|
MITSUBISHI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelka głowicy silnika to element osprzętu silnika, który montuje się pomiędzy głowicą a blokiem silnika spalinowego. Podstawowa rola uszczelki sprowadza się do odizolowania oleju silnikowego od płynu chłodniczego. Element ten ma także za zadanie uniemożliwienie przedostania się płynu chłodniczego do cylindrów oraz zapewnienie jednostce napędowej odpowiedniej kompresji.
Trudne warunki pracy (bardzo wysokie temperatury i duże ciśnienie) to główny powód dla którego uszczelka głowicy silnika powinna być wykonana z solidnych, z reguły kilkuwarstwowych materiałów, które charakteryzuje dobre odprowadzanie ciepła.
Usterka uszczelki głowicy silnika samochodowego to temat nieco kontrowersyjny. Problem uszkodzenia uszczelki niekiedy ciężko spostrzec nawet doświadczonemu kierowcy. Dlatego najlepiej powierzyć samochód w ręce specjalistów. Niestety uszkodzona uszczelka to dosyć poważna usterka, która niestety nie należy do najtańszych w naprawie.
Typowe sygnały, które będą świadczyć, że doszło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą, to m.in. falujące obroty silnika, biały dym z rury wydechowej czy też częste przegrzewanie się silnika samochodowego. Znanym symptomem będzie również "gotujący się" płyn chłodniczy, a także obecne w nim ślady oleju.
Uszczelka głowicy silnika samochodowego nie należy do typowych części eksploatacyjnych, które raz na jakiś czas należy wymienić na nowe. Do awarii tego elementu dochodzi więc z reguły z winy posiadacza samochodu lub niekiedy błędu konstrukcyjnego silnika. Najbardziej narażone na usterki będą nowoczesne silniki, gdzie mimo niewielkiej pojemności skokowej stawia się na jak najwyższą moc.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.