Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelka kolektora dolotowego FAST FT49418 (Rura ssąca)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FT49418
Uszczelka kolektora dolotowego FAST FT49418 (Rura ssąca)
  • Uszczelka kolektora dolotowego FAST FT49418 (Rura ssąca) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
FAST
Jednostka:
sztuka
EAN:
5904157884337
Materiał:
HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Szerokość [mm]:
48
Grubość [mm]:
6,5
Lokalizacja w aucie:
Rura ssąca
Długość [mm]:
53
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Uszczelka kolektora dolotowego FT49418 firmy FAST

Parametry:
  • Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
  • Szerokość [mm]: 48
  • Grubość [mm]: 6,5
  • Lokalizacja w aucie: Rura ssąca
  • Długość [mm]: 53
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FT49418 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AJUSA 24035500
BGA RW3300
CITRO 0382.QW
DS 0382.QW
ELRING 341.080
ELWISROYAL 7155506
FEDERAL MO MS 97312
FORD 1699542
FORD AV6Q6C653AA
GLASER X89889-01
MAHLE MS20298
MAZDA Y65013234
MERCE 2001410081
NISSA 1617500QAE
REINZ 71-39303-00
RENAU 161750001R
ROVER LR001454
VOLVO 30650729
VOLVO 31319539

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Uszczelka kolektora dolotowego FT49418 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

DACIA

  • brak modeli

DS

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Uszczelka kolektora dolotowego

Uszczelka kolektora dolotowego to część, której funkcja jest bardzo specyficzna. Przeważnie uszczelki zapobiegają wyciekom z wnętrz, w tym przypadku jednak zadaniem uszczelnienia jest zapobiegnięcie ruchowi w przeciwnym kierunku. Omawiana uszczelka powstrzymuje bowiem powietrze przed przedostaniem się do komór silnika. Oczywiście, uszczelka kolektora dolotowego nie blokuje go w żaden sposób, gdyż powietrze jest niezbędne aby możliwe było spalanie paliwa. Jednak dzięki uszczelce powietrze dostaje się do silnika tylko określoną, pożądaną drogą.

Uszczelnienie kolektora dolotowego jest niezbędne, aby do silnika nie dostawało się zbyt wiele powietrza. Zasysanie przez silnik dodatkowego powietrza skutkowałoby zmianą proporcji w mieszance powietrzno-paliwowej. Zmiana ta nie jest uwzględniana w pomiarze zbieranym przez czujnik w kolektorze dolotowym, przez co dane, którymi dysponuje sterownik są błędne. Tym samym nieszczelność w okolicach kolektora dolotowego sprawia, że proporcje mieszanki są dalekie od optymalnych. Co więcej, powietrze, które dostaje się do komór niestandardowymi drogami, zwykle jest zanieczyszczone. Omija ono bowiem filtr powietrza, odpowiedzialny za oczyszczanie go przed dopuszczeniem do silnika.

Chcąc chronić swój silnik przed zniszczeniem, należy dbać o uszczelnienie kolektora dolotowego. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia uszczelki, konieczna jest natychmiastowa wymiana. Zalecamy wybór tylko sprawdzonych uszczelek od uznanych producentów. Montażem uszczelnienia powinien natomiast zająć się fachowiec.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze