- Grubość [mm]: 3
- Szerokość [mm]: 140
- Długość [mm]: 375
- Masa [g]: 34,881
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AJUSA | 11017600 |
AUDI | 052102483A |
AUDI | 052103483B |
BGA | RC5327 |
CORTECO | 023820P |
ELRING | 517.615 |
ELWISROYAL | 1556047 |
FAI | RC154S |
FEBI | 15286 |
GLASER | 53151 |
GLASER | X03744-01 |
GLASER | X53151-01 |
GOETM | 31-024942-10 |
PAYEN | JM154 |
PAYEN | JN783 |
REINZ | 71-12959-00 |
REINZ | 71-12959-10 |
SPESSO | 41054/7830 |
TOPRAN | 100 984 |
TRISCAN | 515-8500 |
TRISCAN | VD472 |
VW | 052102483A |
VW | 052103483A |
VW | 052103483B |
VW | 052103483C |
VW | 052103483E |
VW | 5013066 |
VW | A850X6584EJA |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelka pokrywy zaworów to niewielki i niepozorny element, który jak wiele tego typu części, ma ogromne znaczenie dla sprawnej pracy podzespołów. Gumowy element uszczelnia połączenie głowicy i pokrywy zaworów. Brak uszczelnienia tego połączenia skutkuje wyciekami oleju, co może mieć przykre konsekwencje.
Każda, nawet najlepsza uszczelka pokrywy zaworów to część eksploatacyjna, znajdująca się w niesprzyjającym środowisku, przez co nawet najwytrzymalsza guma nie jest w stanie sprostać wymaganiom przez cały okres eksploatacji pojazdu. Wskutek oddziaływania wysokiej temperatury uszczelka staje się krucha, pęka i powstają nieszczelności. Wyciek oleju sprawia, że niedostatecznie dużo dociera go do jednostki napędowej, przez co dochodzi do zwiększenia siły tarcia. Innymi słowy, zmniejsza się w ten sposób żywotność tłoków i cylindrów, ponadto wzrasta ryzyko awarii silnika.Co więcej, wyciekający olej może zalać świece zapłonowe oraz mechanizm sterujący zaworów.
Wymiana uszczelki pokrywy zaworów jest wymagana w momencie, gdy element traci pierwotną sprawność. Poważne uszkodzenie skutkujące znacznym wyciekiem oleju da się zauważyć poprzez spadek osiągów silnika oraz hałas wydobywający się z jednostki napędowej. Problemy mogą dotyczyć również zapłonu. Jeżeli wyciek jest mały, daje się zauważyć tylko podczas przeglądu, jednak również generuje on konieczność jak najszybszej wymiany uszczelki. Po zainstalowaniu nowej części należy sprawdzić stan pokrywy oraz głowicy, upewniając się, że nie zostały uszkodzone.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.