- Dla numeru artykułu: 580 580
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
EPS | 1.890.643 |
FACET | 7.9643 |
FIAT | 71732862 |
FORD | 1 539 555 |
FORD | 9S51-6840-AA |
GM | 93 177 802 |
LANCIA | 71732862 |
OPEL | 63 38 027 |
OPEL | 93177802 |
SUBAR | 17699-84E50 |
SUZUK | 17699-84E50 |
SUZUK | 17699-84E50-000 |
VAUXH | 93177802 |
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
OPEL
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Uszczelka termostatu to element, który zapobiega jakimkolwiek nieszczelnościom obudowy tego urządzenia. Termostat to niezbędny element układu chłodzenia silnika. Jego sprawność jest uzależniona od szczelności układu. Jeżeli ciecz nie utrzymuje odpowiedniego ciśnienia i temperatury, termostat staje się zupełnie nieefektywny. Dlatego też warto regularnie sprawdzać stan techniczny uszczelki termostatu.
Standardowa uszczelka termostatu to bardo niewielki, gumowy element, który na pierwszy rzut oka przypomina nieco zwyczajną gumkę recepturkę. Niemniej jednak dobrej jakości uszczelka wykazuje się ogromną elastycznością, a także trwałością. Materiały syntetyczne, z których przygotowuje się uszczelki termostatu powinny wykazywać się odpornością na uszkodzenia mechaniczne, silny nacisk, a przede wszystkim działanie wysokich temperatury oraz rozmaitych związków chemicznych. Lokalizacja uszczelki sprawia, że jest ona mocno narażona na zniszczenia.
Do zniszczenia uszczelki może dojść wskutek uszkodzenia mechanicznego. Siły oddziałujące na termostat i uszczelkę termostatu czasami doprowadzają do pęknięcia gumy. W takim przypadku termostat niemal od razu traci efektywność, przez co konieczna jest natychmiastowa wymiana uszczelki. Jednak utrata właściwości przez uszczelkę termostatu może postępować powoli. Czasami traci ona po prostu elastyczność, przez co początkowo powstaje minimalna, niezauważalna nieszczelność, która z czasem robi się coraz większa. Im szybciej problem zostanie dostrzeżony, tym lepiej. Wymiana uszczelki w odpowiednim momencie pozwoli uniknąć przegrzania silnika.
KW to włoska marka, która swoje początki datuje na 1946 rok. Dziś pod tą nazwą sprzedawane są części samochodowe produkowane przez firmę Facet. Wcześniej firma działała w branży telekomunikacyjnej, by stopniowo zmieniać swoją profesję. I tak już w latach sześćdziesiątych XX wieku produkcja części do samochodów stała się główną działalnością przedsiębiorstwa.
Obecnie KW to głównie różnego rodzaju czujniki samochodowe. W ofercie marki znajdziemy m.in.:
To jednak nie wszystko. KW to także elementy układu zapłonowego. Posiadacze „czterech kółek” szczególnie doceniają w tym względzie KW za cewki zapłonowe i przewody zapłonowe. Marka KW w ostatnim czasie większą uwagę skupia także na częściach układu wydechowego, w tym m.in. na zaworach ERG.
Części samochodowe KW są przede wszystkim rozprowadzane na terenie Włoch oraz Europy Zachodniej i Europy Środkowej. Z uwagi na to, że KW to część globalnej firmy Facet , marka dociera do ponad 100 krajów na całym świecie. To zasługa centralnej dystrybucji Facet, która znajduje się nie tylko we Włoszech, ale także w Afryce i Ameryce.