Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy ELSTOCK 83-0296-1 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
83-0296-1
Zacisk hamulcowy ELSTOCK 83-0296-1 (Oś przednia, z prawej)
  • Zacisk hamulcowy ELSTOCK 83-0296-1 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
ELSTOCK
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
5704651318631
Parzyste numery artykułów:
82-0296-1
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:
Przed osią
Ograniczenia producenta:
SUMITOMO
Typ zacisku hamulca:
Zacisk pływający

Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Dowiedz się więcej

Typ zacisku hamulca:
Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:
51
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
12,5
Typ tarczy hamulcowej:
Pełny

Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.

Dowiedz się więcej

Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
229
Materiał:
Stal
Ciężar netto [kg]:
2
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku 83-0296-1 firmy ELSTOCK

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: 82-0296-1
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Lokalizacja w aucie: Przed osią
  • Ograniczenia producenta: SUMITOMO
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
  • Do tłoka o średnicy [mm]: 51
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 12,5
  • Typ tarczy hamulcowej: Pełny
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 229
  • Materiał: Stal
  • Ciężar netto [kg]: 2

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 83-0296-1 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BRAKE ENG CA610R
BREMBO F83003
BUDWEG 34925
CARDONE 382815
DELCOREMY DC80925
DEPA ET7925
DRI 3226900
DRI 3226901
DRI 3226901100
EAI 2644034
ELSTOCK 83-0296
ELSTOCK 83-0296-000
ELSTOCK 83-0296-001
ELSTOCK 83-0296-004
ELSTOCK 83-0296-007
ELSTOCK 83-0296-100
ELSTOCK 83-0296-101
FRIESEN QBS4012
GIRLING 67932470
GR TY6102
NK 214524
RE-EX 506-00915
SBS 1301214524
SHAFTEC BC490R
TMI BR000915
TOYOT 47730-12110
TOYOT 47730-12140
TOYOT 47730-12141
TTV TBS80925
UBD 50925

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku 83-0296-1 pasuje do Twojego auta

 

DAIHATSU

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1527,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >
 Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Im mocniejszymi autami jeździmy, im większe osiągamy nimi prędkości, tym większą wagę musimy przykładać do wyważenia kół w samochodzie. Koło niewyważone potrafi bowiem generować podczas obrotu tak wielką siłę, że przynajmniej dla elementów zawieszenia może się to skończyć katastrofą. Czym jest to wyważanie kół i na czym polega? Ile za taką przyjemność zapłacimy i jak możecie rozpoznać, że nadszedł czas na przeprowadzenie tej dość prostej jednak czynności?

czytaj więcej >
Zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Driftowanie, nielegane wyścigi, prędkość

Kolejne zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Czekają nas surowsze kary za niektóre wykroczenia i nowe zasady ich nakładania

Lista zmian, jakie czekają kierowców w 2025 roku, nie dość, że już teraz jest imponująca, ale ciągle rośnie. Co chwilę dowiadujemy się o czymś, nad czym pracują rząd, poszczególne ministerstwa lub komisje. O czym dowiedzieliśmy się ostatnio? Jakie przepisy mogą wejść w życie już w pierwszym kwartale 2025 roku?

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

ELSTOCK

ELSTOCK to marka, która wywodzi się z firmy BORG Automotive Group. Od 1975 roku przedsiębiorstwo specjalizuje się w sprzedaży, produkcji, dystrybucji i regenerowaniu części samochodowych o jakości części OE. Mając ponad 45-letnie doświadczenie, marka uznawana jest za jednego z liderów i największych firm regenerujących podzespoły samochodowe w Europie. Główna siedziba znajduje się w duńskim mieście Silkeborg, jednak bardzo rozbudowany system dystrybucji sprawia, że firma dociera do klientów w całej Europie.

Przedsiębiorstwo dużą uwagę przykłada do klasycznych wartości, a wszystkie produkowane części są poddawane testom wytrzymałości, co jest gwarancją ich wysokiej jakości. Produkty Elstock powstają zgodnie z wymaganiami OE oraz posiadają odpowiedni okres gwarancji oraz niezbędne certyfikaty. Wśród części zamiennych marki ELSTOCK znajdą Państwo m.in. takie elementy samochodu jak instalacja elektryczna, układ kierowniczy, hamulcowy, a także elementy klimatyzacji czy silnika.

Klienci z całej Europy doceniają jakość oferowaną przez markę ELSTOCK ze względu na krótki czas realizacji i dostarczenia zamówień, a przede wszystkim na dużą dostępność części zamiennych przy wsparciu licznych dystrybutorów. Elstock to ciągle rozwijająca się marka, której celem jest skupienie się na potrzebach klienta i dążeniu do doskonalenia dostaw.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy pływający
Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.
Tarcza hamulcowa pełna
Najczęściej wykonana z żeliwa tarcza hamulcowa składająca się z pojedynczego pierścienia części ścieralnej, która rozgrzewa się podczas hamowania. Najprostszej budowy typ tarczy hamulcowej, dostępnej na rynku części zamiennych w niskich cenach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze