- Materiał: Aluminium
- System hamulcowy: BOSCH/BENDIX
- Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 8
- Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 30
- Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]: 30
- Rozstaw srub mocujących: 82
- Parzyste numery artykułów: JBC0419
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 623992 |
ABE | CZH1139 |
APEC | RCA701 |
ATE | 24.3307-1704.7 |
BENDIX | 692506B |
BOSCH | 0 204 103 184 |
BOSCH | 0 986 135 316 |
BREMBO | F 68 065 |
BUDWEG | 342787 |
CARDONE | 382506 |
DELPHI | LC7187 |
ELSTOCK | 87-1030-000 |
ELSTOCK | 87-1030-1 |
FERODO | FCL692506 |
HAVAM | BC50814 |
JURID | 692506J |
KAWE | 342787 |
LAUBER | 77.1673 |
LPR | PF20092 |
NK | 213978 |
QUINTON HA | QBS3472 |
QUINTON HA | QBS4940 |
RENAU | 7701 204 847 |
RENAU | 7701204847 |
RENAU | 7711134474 |
RENAU | 7711135714 |
RIDEX | 78B0143 |
SPIDAN | 402787 |
SPIDAN | R2787 |
Stark | SKBC-0460142 |
TRISCAN | 8170 342787 |
ZIMMERMANN | 440.4.30032 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.