Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI BR002387 (Oś przednia, z prawej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
BR002387
Zacisk hamulcowy TMI BR002387 (Oś przednia, z prawej)
  • Zacisk hamulcowy TMI BR002387 (Oś przednia, z prawej) - fot.1
  • Zacisk hamulcowy TMI BR002387 (Oś przednia, z prawej) - fot.2
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
  • Producent:
    TMI
  • Lokalizacja w aucie:
    z przodu
  • EAN:
    5715196157234
  • Parzyste numery artykułów:
    BR002386
  • Lokalizacja w aucie:
    Oś przednia, z prawej
  • Lokalizacja w aucie:
    Przed osią
  • Ograniczenia producenta:
    BOSCH
  • Typ zacisku hamulca:
    Zacisk pływający

    Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

    Dowiedz się więcej

  • Typ zacisku hamulca:
    Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
  • Średnica tłoka [mm]:
    54
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
    22
  • Typ tarczy hamulcowej:
    Wentylowany

    Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

    Dowiedz się więcej

  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
    257
  • Materiał:
    Żeliwo

    Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

    Dowiedz się więcej

  • Ciężar netto [kg]:
    2,7
  • Stan:
    Fabrycznie nowy

    Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku BR002387 firmy TMI

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: BR002386
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Lokalizacja w aucie: Przed osią
  • Ograniczenia producenta: BOSCH
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
  • Średnica tłoka [mm]: 54
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 22
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 257
  • Materiał: Żeliwo
  • Ciężar netto [kg]: 2,7

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla BR002387 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 24.3541-1812.5
ATE 24.3541-1812.7
BOSCH 0 986 135 446
BOSCH 0204001966
BRAKE ENG CA2249R
BREMBO F23115
BUDWEG 343341
CARDONE 384291
DELCOREMY DC83341
DELPHI LC7596
DEPA ET73341
DRI 3271900
EAI 2274032
ELSTOCK 83-0791
ELSTOCK 83-0791-001
ELSTOCK 83-0791-007
ERABENELUX BC63341
FIAT 71738030
FIAT 77364648
FIAT 9949342
FRIESEN QBS5106
FTE RX549874A0
GIRLING 7111668
GR FI6180
HELLA 8AC355391-001
METZGER 6250578
NK 2123144
RE-EX 506-02387
SBS 13012123144
SHAFTEC BC8861R
TRISCAN 8170 343341
TRW BHW668E
UBD 54923
VEGE 27434302

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku BR002387 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1098,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
5.0 (4 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Dębica Frigo. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Zimowe opony samochodowe z serii Dębica Frigo. Cena, charakterystyka, opinie kierowców, a może coś jeszcze przemawia za ich wyborem?

Od lat mówi się o tym, że w Polsce zimą króluje Dębica Frigo. Powiedzenie to wynika zarówno z ogromnej popularności tej serii opon, jak i z bardzo wysokich ocen przyznawanych im zarówno przez ekspertów, jak i przez samych użytkowników. Czy oceny te są zasłużone? Jaką charakterystykę posiadają poszczególne modele Dębica Frigo i jakie powinno być ich przeznaczenie?

czytaj więcej >
Czy warto kupić używane opony? Na jakie ryzyko się narażamy?

Czy warto kupować używane opony? Na jakie ryzyko mogą narazić się kierowcy wybierający oponiarskie "używki"?

Każdy lubi oszczędzać. Zakup nowego kompletu opon samochodowych to spory wydatek, stąd nie może dziwić fakt, że wielu kierowców kuszą oferty opon używanych. Opony takie w teorii są tańsze, równie dobre, a czasem i lepsze niż te nowe, a do tego stanowią rozwiązanie bardziej ekologiczne. Prawda? Zobaczcie sami, co na ten temat mówią nasi eksperci iParts.pl.

czytaj więcej >
Jaki stojak na opony wybrać? Przegląd bezpiecznych rozwiązań

Jaki stojak na opony warto wybrać? Zobaczcie nasz przegląd bezpiecznych rozwiązań do domu lub garażu

Jak przechowujecie swoje opony? Układacie na regałach w garażu? Wynosicie na strych, czy też raczej trzymacie gdzieś w kącie w mieszkaniu? Żadna z tych opcji nie jest najlepsza. Może więc w końcu, przy następnej wymianie, warto pokusić się o odrobinę profesjonalizmu i wybrać jakiś fajny stojak na opony? Do wyboru macie kilka głównych typów i mnóstwo ich wariacji, które pozwolą Wam zadbać o opony oraz o dostępną przestrzeń za naprawdę przystępną cenę.

czytaj więcej >
Zmiany w przeglądach technicznych 2025. Zobaczcie, na co już dziś warto się przygotować!

Zmiany w przeglądach technicznych 2025. Zobaczcie, na co już dziś warto się przygotować!

Zmiany w zasadach przeprowadzania badań technicznych są zwyczajnie nieuniknione. Nie bez powodu mówiło się o nich głośno co najmniej od roku. Pracująca nad nimi sejmowa komisja co jakiś czas przedstawia nowe propozycje, które jednak w większości są jedynie mniej lub bardziej modyfikowaną wersją tych samych tematów. Co to za tematy? Jakich zmian w przeglądach technicznych możemy się spodziewać już w 2025 roku?

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

TMI

Turbo Motor to stosunkowo młoda firma, szczególnie jak na standardy rynku motoryzacyjnego. W obliczu podmiotów funkcjonujących w branży nieraz nawet ponad sto lat, niespełna 20 lat doświadczenia marki to niewiele. Mimo to części Turbo Motor już dzisiaj są całkiem wysoko cenione przez fachowców i użytkowników. Producent części samochodowych Turbo Motor to firma hiszpańska. W tym właśnie kraju znajduje się jej główna siedziba, jednak dystrybucja auto części odbywa się również w wielu innych krajach. Firma jest wysoko wyspecjalizowana, posiadając tylko jedną kategorię produktową. Części samochodowe Turbo Motor to turbosprężarki do samochodów wielu różnych marek. Pod marką Turbo Motor oferowane są turbosprężarki używane, po przeprowadzeniu regeneracji. Firma skupuje używane części, aby następnie w swojej fabryce poddawać je naprawom. Naprawą używanych turbosprężarek zajmują się doskonale wyszkoleni inżynierowie.

Firma kładzie duży nacisk na doskonalenie swoich produktów. Dlatego też w fabryce należącej do Turbo Motor stale trwają prace laboratoryjne. Przedsiębiorstwo nie boi się nowych rozwiązań technologicznych, nieustannie wprowadzając kolejne innowacje. Dzięki temu turbosprężarki Turbo Motor to produkty niezawodne, pod względem żywotności często nieustępujące całkowicie nowym podzespołom.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy pływający
Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.
Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Żeliwo
Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze