- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Materiał: Aluminium
- Średnica [mm]: 38
- Parzyste numery artykułów: BHN1023E
Dodaj opinię
(01.10.2024)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHS1206E
(12.02.2021)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHN317
(18.12.2020)
Zaciski TRW kupiłem z polecenia kolegi, który też ma je z tego sklepu. Sklepu wcześniej nie znałem, teraz za każdym razem tutaj kupuje i polecam znajomym. To duża wygoda, nie trzeba chodzić po sklepach, wszystko w jednym miejscu. Polecam!!
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHZ973E
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 621722 |
AMK automo | TCA3340 |
APEC | RCA349 |
ATI | E3477 |
BLUEPRINT | ADT34589R |
BOSCH | 0 986 474 201 |
BREMBO | F83217 |
BUDWEG | 343477 |
DRI | 4284600 |
E.D.R | DC73477 |
ELSTOCK | 87-0864 |
ERABENELUX | BC53477 |
FERODO | FCL694648 |
FTE | RX3898100A0 |
GR | TY6268 |
HBJAKOPART | J3222096 |
HELLA | 8AC 355 384-061 |
HELLA | 8AN 355 784-061 |
HELLAPAGID | 8AC 355 384-061 |
HELLAPAGID | 8AN 355 784-061 |
JURID | 694648J |
KAWE | 343477 |
LAUBER | 77.2649 |
NIPPARTS | J3222040 |
NK | 2145204 |
OPTIMAL | BC-1141R |
RE-EX | TCA3340 |
REMSA | 9024852 |
REMY | DC73477 |
REMY | RAB84588 |
SBS | 13012145204 |
TEXTAR | 38093300 |
TOYOT | 47730-05070 |
TOYOT | 47730-05071 |
TOYOT | 47830-0F010 |
TRISCAN | 8170343477 |
ZIMMERMANN | 590.4.50071 |
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zacisk hamulcowy HART 261 884 | HART | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy FTE 9298106 | FTE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy FTE 9290519 | FTE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy KAWE 343477 | KAWE | Brak ceny |
Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca KAWE 113-1385X | KAWE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy JP GROUP 4862001680 | JP GROUP | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.