- Ograniczenia producenta: TRW
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
- Materiał: Żeliwo
- Średnica 1 [mm]: 38
- Parzyste numery artykułów: BHN354
Dodaj opinię
(01.10.2024)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHS1206E
(12.02.2021)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHN317
(18.12.2020)
Zaciski TRW kupiłem z polecenia kolegi, który też ma je z tego sklepu. Sklepu wcześniej nie znałem, teraz za każdym razem tutaj kupuje i polecam znajomym. To duża wygoda, nie trzeba chodzić po sklepach, wszystko w jednym miejscu. Polecam!!
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHZ973E
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24.3384-1761.5 |
ATE | 24338417617 |
ATI | E3662 |
BENDIX | 694380B |
BOSCH | 0 986 134 367 |
BOSCH | 0 986 134 504 |
BREMBO | F61216 |
BUDWEG | 343662 |
CITRO | 4401 C8 |
DELCOREMY | DC73662 |
DELPHI | LC7745 |
DRI | 4161800 |
ELSTOCK | 86-0681 |
ERABENELUX | BC53662 |
FERODO | FCL694380 |
FIAT | 9464216180 |
FTE | RX389871A0 |
GR | FI6187 |
HELLA | 8AC 355 383-771 |
HELLAPAGID | 8AC 355 383-771 |
JURID | 694380J |
KAWE | 343662 |
LANCIA | 9464216180 |
MAPCO | 4334 |
NK | 2119111 |
OPTIMAL | BC-1067L |
PEUGE | 4401 C8 |
REMY | DC73663 |
REMY | RAB84773 |
REMY | RAB84774 |
SPIDAN | 403662 |
TEXTAR | 38011400 |
TEXTAR | 38141000 |
TRISCAN | 8170343662 |
ZIMMERMANN | 180.3.30010 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zacisk hamulcowy LAUBER 75.2792 | LAUBER | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy BENDIX 591194 | BENDIX | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy QUINTON HAZELL QBS7411 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy KAWE 343662 | KAWE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy SBS 13012119111 | SBS | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy SBS 13012119112 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.